سفر غیرمنتظره نیمار به بارسلونا

سفر غیرمنتظره نیمار به بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن صبح روز چهارشنبه وارد شهر بارسلونا شد. او با هواپیمایی خصوصی به کاتالونیا سفر کرد.  

تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که نیمار به بارسلونا سفر کرده تا در این شهر تست های پزشکی متعددی را پشت سر بگذارد. البته هنوز نام پزشکی که نیمار برای دیدار با او به اسپانیا رفته، اعلام نشده است. باشگاه پاریسی هم در ساعات اخیر اخبار دقیق تر و جدیدتری را در مورد مصدومیت او منتشر نکرده است.

یک هفته پیش بود که نیمار در بازی تیمش مقابل استراسبورگ در جام حذفی فرانسه از ناحیه انگشت پایش دچار مصدومیت شد واین درحالی است که او سال گذشته نیز دقیقا از همین ناحیه زیر تیغ جراحی رفته بود. طبق اعلام پزشکان،  او برای ده هفته از میادین ورزشی دور خواهد بود و بدین ترتیب در بازی تیمش درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد حضور نخواهد داشت. از همین رو سران باشگاه پاریسی امیدوارند تا نیمار بدون آنکه زیر تیغ جراحی برود، بتواند تحت درمان قرار بگیرد.

نیمار در صفحه رسمی اش در اینستاگرام، تصویری را از خودش در یک باشگاه بدنسازی و بدون بلوز منتشر کرده است و طی آن خالکوبی اش را به نمایش گذاشته و طبق آنچه در تصاویر دیده می شود، او با عصا راه می رود. نیمار در زیر این عکس این پیغام را نوشته:« فیلم سوپرقهرمان: در ابتدا به نظر می رسید که همه چیز بد پیش خواهد رفت. ولی قهرمان به ما نشان داد که بعد از نبرد برای رسیدن به اهداف، بردو پیروزی از راه خواهد رسید.»

6363