درخواست مسی: باز هم دنبال سالا بگردید

درخواست مسی: باز هم دنبال سالا بگردید

سایت رسمی فوتبالی- اواسط هفته گذشته بود که هواپیمایی که امیلیانو سالا، بازیکن آرژانتینی دنیای فوتبال را از نانت فرانسه به کاردیف بریتانیا می برد مفقود شد و هنوز خبری رسمی درمورد سرنوشت این هواپیما منتشر نشده. شواهد و قراین از سقوط این هواپیما خبر می دهند ولی هنوز لاشه هواپیما در داخل دریا پیدا نشده است.

دراین میان علاوه بر اعضای خانواده سالا، چهره های ورزشی از مقامات مربوطه خواسته اند تا به جستجو برای یافتن این هواپیما ادامه دهند وکمپین های متفاوتی در شبکه های اجتماعی برای ادامه دادن جستجوها برای پیدا شدن این هواپیما ایجاد شده است.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا هم با انتشار پستی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام نوشته:« تا زمانی که امکانش هست، سرنخ امید وجود دارد؛ از شما می خواهیم تا لطفا، دست از جستجو به دنبال امیلیانو سالا نکشید. با اعضای خانواده و دوستان او ابراز همدردی می کنم.»

علاوه بر مسی، فوتبالیست ها و باشگاه های فوتبالی متعددی خواهان ادامه جستجوها برای یافتن اثری ازامیلیانو سالا شده اند.


والنتین وادا، دوست و هم تیمی سابق سالا در بوردو، کمپینی را برای ادامه جستجوها در راستای یافتن اثری از سالا و دیوید ایبوستون، خلبان این هواپیما راه اندازی کرده و گونزالو ایگواین، لوکاس بیلیا، سائول نیگس و رادامل فالکائو هم با انتشار ویدیوهایی خواسته اند تاروند جستجوها متوقف نشود.

برخی باشگاه ها هم با هش تگ «از جستجو دست نکشید» خواهان ادامه تلاشها برای یافتن سرنخی از این هواپیما هستند. باشگاه فرانسوی نانت هم ابراز امیدواری کرده که این جستجوها متوقف نشود. در پیغام این باشگاه در صفحه رسمی اش درشبکه های اجتماعی می خوانیم:« سران باشگاه نانت و هوادارانش خواهان آن هستند تا جستجوها برای یافتن امیلیانو سالا ادامه یابد. به خاطر خانواده و نزدیکانش..همه درکنارتان هستیم.»


مسئولان لیگ برتر انگلیس هم با انتشار بیانیه ای از توقف جستجوها برای یافتن سالا ابراز ناراحتی کرده اند واعلام کرده اند که در بازیهای هفته بعد این لیگ، یک دقیقه سکوت به احترام سالا و خلبان هواپیما رعایت خواهد شد.

6363

غزال زیاری