طعنه واسکس به پیکه: پارسال یک چیز می گفت و امسال چیزی دیگر

طعنه واسکس به پیکه: پارسال یک چیز می گفت و امسال چیزی دیگر

سایت رسمی فوتبالی- لوکاس واسکس ستاره جوان باشگاه رئال مادرید ساعاتی بعد از برد 2-4 رئالی ها مقابل خیرونا صحبت های جالب توجهی را برزبان آورده.

او که در این بازی گل اول تیمش را به ثمر رساند، به مرور شرایط باشگاه مادریدی پرداخته و در عین حال پاسخگوی صحبتهای پیکه در مورد اظهارنظرش بعد از باخت بارسلونا مقابل سویا در جام حذفی شده. این گزیده ای از صحبت های واسکس است:

*وینیسیوس: او هیچ ترسی از رویارویی با شرایط سخت ندارد و مستقیم با حریفان روبرو می شود و همین ویژگی است که باعث شده تا او بازیکن متفاوتی باشد

*بهبود تیم: اوضاع تیم خوب است؛ در اوایل سال، دو لغزش داشتیم که اصلا به کمک ما نیامد. الان احساس خوبی داریم تا بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

*بهبود شرایط فردی: بعد از تغییر سرمربی تیم، من نقش مهمتری را عهده دار هستم. از این بابت خوشحالم؛ چون این دقیقا همان چیزی است که هر فوتبالیستی به آن نیاز دارد. سرمربی تیم نشان داده که برطبق عملکرد بازیکنان، تصمیم گیری می کند و همین باعث شده تا همه ما گوش به زنگ و آماده باشیم.

*شرایط فیزیکی: برای پیروزی باید دوید. الان ما این را در زمین نشان می دهیم؛ تمام بازیکنان تیم انگیزه های زیادی برای حمله کردن و دفاع کردن دارند.

*جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا: بهترین شیوه برای حضور در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا این است که در لالیگا عملکرد خوبی داشته باشیم. دینامیک خوبی که دراین دو بازی به نمایش گذاشتیم، را باید به همین ترتیب ادامه دهیم. ما با تمام توان دراین سه تورنمنت حضور خواهیم یافت 

*سرخیو راموس: راموس آرام و خونسرد است ولی در لحظات مهم و هرزمان که نیاز است، او گام رو به جلو را برمی دارد. ما از بودن درکنار او لذت می بریم


*صحبتهای پیکه (که گفته بود اگر بارسا بتواند دربازی برگشت جام حذفی، باخت مقابل سویا را جبران کند که چه بهتر و درغیر این صورت ، سال بعد برای فتح جام حذفی خیز برمی دارد): او امسال یک حرف می زند و سال قبل  خلاف این را گفته بود ولی ما برای فتح تمام جامها خیز برمی داریم، مثل همیشه. 

*تکنولوژی وار: امسال اولین سالی است که از این تکنولوژی استفاده می شود وباید به این تکنولوژی زمان داد. وار باعث می شود تا فوتبال عادلانه تر دنبال شود. باید همه برای تقویت آن بکوشیم. باید به وار اعتماد کرد و ما هم به تکنولوژی اعتماد خواهیم کرد.

*سولاری: او نقش پررنگی در بهبود تیم دارد. او تصمیم نهایی را می گیرد و باعث می شود که تیم به صورت گروهی بهتر کار کند

*خریدهای رئال: بهترین گزینه های ممکن برای پرکردن جای مصدومان به تیم آمده اند و از حضور درکنار همه آنها نهایت بهره را خواهیم برد.

6363