قرار دادن موبایل در مایکروفر، راهکار فرار هکر سرشناس از دست پلیس!

قرار دادن موبایل در مایکروفر، راهکار فرار هکر سرشناس از دست پلیس!

سایت رسمی فوتبالی - پدر روی پینتو، هکری که با انتشار اطلاعات ستاره های سرشناس فوتبال جهان در سایت "فوتبال لیکس" جنجال های زیادی به پا کرده، برای محافظت از پسرش در دست مامورین پلیس از راهکارهای عجیبی استفاده کرد.

به گزارش فوتبالی، پدر روی پینتو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی پرتغالی کوریو دامانیا گزارش داد که برای این که توسط پلیس پرتغال ردیابی نشود، در ملاقاتی که با پسرش در مجارستان داشته، تلفن همراهش را در مایکروفر قرار داده است. وی توضیح داد:"می دانستم که تلفنم شنود می شود. جانب احتیاط را رعایت کردم و موبایلم را در مایکروفر قرار دادم تا نتوانند من را ردیابی کنند. همچنین در رم سیم کارتی را خریدم تا فقط در بوداپست از ان استفاده کنم و هیچ شماره ای را در لیست تماس های این تلفن قرار ندادم. پدر من مجرم نیست بلکه یک مرد رویاپرداز است که برای جلوگیری از فسا ددر دنیای فوتبال، از حقایق ورزشی دفاع می کند."

پلیس پرتغال ماه هاست که در تلاش است تا روی پینتو را دستگیر کند. او ایمیل های مدیران باشگاه پرتغال را هک کرده و همچنین از سال 2016 تا کنون اطلاعات زیادی را در مورد قرارداد بازیکنان مختلف و مسائل مختلف دنیای فوتبال منتشر کرده است. در نهایت پلیس مجارستان این هکر را چهارشنبه هفته گذشته دستگیر کرد.