واکنش تند پاری سن ژرمن به اتهامات فوتبال لیکس

واکنش تند پاری سن ژرمن به اتهامات فوتبال لیکس

سایت رسمی فوتبالی-  اندکی بعد از انتشار گزارش جنجالی فوتبال لیکس در مورد دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچسترسیتی، سران باشگاه پاریسی به صورت رسمی درمقابل اتهامات وارده فوتبال لیست واکنش نشان داده و بیانیه ای منتشر کردند.

در این بیانیه می خوانیم:« باشگاه پاری سن ژرمن همیشه کاملا طبق قوانین و مقررات ارگان های ورزشی رفتار کرده و به این قواعد کاملا متعهد بوده. باشگاه همیشه با دقت تمام به قوانین جامه عمل پوشانده و اتهامات منتشره در مدیاپارت را تکذیب می کند. قرارداد با QTA از سال 2014 توسط یوفا و همه افراد به رسمیت شناخته شده. در سال 2014 یوفا اعلام کرد که قرارداد ما با اداره توریسم قطر، باعث رشد و توسعه این کشور می شود.اصول و قواعد این قرارداد خیلی ساده است: امروز نتایج مثبت پاری سن ژرمن را به صورت سیستماتیک با قطر مرتبط می دانند و این مستقیما به نفع وجهه این کشور است. 

از زمان پیاده سازی سیستم فیرپلی مالی، پاری سن ژرمن یکی از باشگاه هایی بوده که بیش از سایر تیمها در طول تاریخ،  مورد بررسی وکنترل قرار گرفته. در طول هفت سال اخیر، همیشه اطلاعات کاملی در مورد حسابها و قراردادهای باشگاه منتشر شده.

پاری سن ژرمن درک می کند و موافق این است که پاکسازی در فوتبال اروپا انجام دهد و خواهان قوانینی عادلانه است که اجازه برگزاری بازیهای سالم را بدهد و سرمایه گذاری سالم در فوتبال را ساده تر کند. فرانسه دراین زمینه پیشگام است.»

6363