نیمکت نشینی مسی برای سومین بار درطول فصل

نیمکت نشینی مسی برای سومین بار درطول فصل

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسلونا بازی یکشنبه شب تیمش مقابل لگانس را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد. دیدن مسی روی نیمکت ذخیره ها، اتفاقی غیرطبیعی برای دوستداران بارساست؛ چرا که تا به اینجای فصل معمولا مسی در اکثر بازیها در ترکیب تیمش بوده و تنها در 3 بازی نیمکت نشین بوده.

البته در طول رقابت های این فصل بارسایی ها در غیاب مسی عملکرد خوبی داشتند ؛ البته در بازی هایی که لیونل مسی بازیها را از روی سکوها و یا منزلش دنبال می کرد. در طول دوره ای که مسی به دلیل شکستگی استخوان دست راستش از میادین به دور بود، آبی اناری ها حتی توانستند با بردی پرگل رئال مادرید را شکست دهند و در همان هفته ها شاگردان والورده در نبود مسی توانستندبردهای ارزشمندی را رقم بزنند و حتی در نوکمپ 1-5 رئال مادرید را با گلهای سوارز (3 گل)، کوتینیو و آرتورو ویدال شکست دهند.

اما آمار این فصل، در مواقعی که لیونل مسی سالم و سلامت، روی نیمکت ذخیره ها نشسته حسابی متفاوت است. هر زمان که لئو، نیمکت نشین بوده، تیم والورده نتوانسته به پیروزی برسد. بازی امشب سومین دیدار این فصل است که لیونل مسی را روی نیمکت ذخیره های بارسا می بینیم. در هر دو دفعه قبل بارسلونا در نیمکت نشینی مسی موفق به کسب هرسه امتیاز بازی نشده؛ یک بار به تساوی 1-1 مقابل بیلبائو رضایت داده و بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام به تساوی 1-1 دست یافته.

6363