رکورد سولسشر تازه کار: اولین سرمربی تاریخ یونایتد با 6برد متوالی در لیگ

رکورد سولسشر تازه کار: اولین سرمربی تاریخ یونایتد با 6برد متوالی در لیگ

سایت رسمی فوتبالی- دو گل پل پوگبا و مارکوس رشفورد در بازی شنبه شب منچستریونایتد مقابل برایتون، برد ارزشمندی را برای شیاطین سرخ به همراه داشت.

پیروزی در این بازی باعث شد تا رکوردی به نام اوله گونار سولسشر، سرمربی موقت شیاطین سرخ ثبت شود. بعد از برکناری ژوزه مورینیو از سمت مربیگری یونایتد بود که سولسشر به عنوان سرمربی موقت این تیم برگزیده شد و از آن زمان یونایتد به جز برد نتیجه دیگری کسب نکرده.روی کار آمدن سولسشر روح تازه ای در بدن یونایتد دمیده و اعتماد به نفس و ثبات به میان سرخپوشان بازگشته است. اولین بازی یونایتد با حضور سولسشر با برد 1-5 مقابل کاردیف به پایان رسید و بعد از آن هم آنها به 5 برد متوالی دست یافتند . آنها همچنین در بازی با  ردینگ در اف ای کاپ هم به پیروزی رسیدند.

حالا و با برد 1-2 یونایتد مقابل برایتون که دقایقی پیش رقم خورد، رکوردی تازه به نام سولسشر ثبت شد؛ شش پیروزی متوالی در شش حضور ابتدایی در لیگ برتر. کسب این شش برد باعث شد تا سولسشر رکورد سر مت باسبی که در سال 1945 در 5 حضور ابتدایی اش روی نیمکت مربیگری یونایتد به 5 برد دست یافته بود را پشت سر بگذارد. حالا سولسشر اولین سرمربی تاریخ یونایتد است که در شش حضور ابتدایی اش روی نیمکت مربیگری تیم در لیگ برتر به شش برد دست یافته.این روند خوب در شرایطی با سولسشر رقم خورده که یونایتد تا قبل از برکناری مورینیو اوضاع خوبی نداشت و در میانه های جدول قرار گرفته بود. اما یونایتد با این شش برد توانسته به رده پنجم جدول برسد و تنها 3 امتیاز با چلسی و جایگاه کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد. البته جایگاه فعلی یونایتد در جدول ممکن است بعد از نتیجه دیدار آرسنال و چلسی در شهر لندن دستخوش تغییراتی شود.

6363- غزال زیاری