دلیل غیبتهای اخیر مارسلو در ترکیب رئال، مصدومیت نیست؛ اضافه وزن است

دلیل غیبتهای اخیر مارسلو در ترکیب رئال، مصدومیت نیست؛ اضافه وزن است

سایت رسمی فوتبالی- این طور به نظر می رسد که این روزها مشکلات زیادی تیم رئال مادرید را محاصره کرده است. آنها  که فصل گذشته را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به پایان بردند، با جدایی کریستیانو رونالدو و زیدان حسابی شوکه شدند. رئال شروع خوبی در رقابتهای این فصل لالیگا نداشت. 

چند ماه بعداز آغاز فصل، جولن لوپتگی از سمتش برکنار شد و هدایت تیم به دست سولاری سپرده شد. اختلاف نظرهای سولاری با ایسکو و نیمکت نشین شدن این ستاره ارزشمند از یک سو و مصدومیتهای پی درپی بازیکنان رئال از سوی دیگر، حسابی این تیم را به دردسر انداخته است. حالا و بعد از انتشار خبر مصدومیت کیلور ناواس، خبر نه چندان خوشایند دیگری از رختکن تیم مادریدی به گوش می رسد.

مارسلو ستاره برزیلی رئال مادرید حسابی از روزهای اوجش فاصله گرفته. در بازی های اخیر رئال مارسلو نتوانست تا مثل قبل در ترکیب تیمش خوش بدرخشد و به گفته خوان رامون دلامورنا، خبرنگار اسپانیایی، او حدودا 5 تا 6 کیلوگرم اضافه وزن دارد.

طبق گفته او، وزن مارسلو حدودا 7 کیلو بیشتر از وزن همیشگی اش است و او این روزها چندین باراز رفتن روی باسکول شهرک ورزشی والدبباس سرباز زده است. طبق این گزارش، همین اضافه وزن باعث شده که سولاری در بازیهای اخیر تیمش به ندرت از مارسلو استفاده کند.

البته سرمربی آرژانتینی رئال در کنفرانس خبری اخیرش در این رابطه صحبت نکرد و همه فکر می کنند که این مدافع برزیلی مصدوم است؛ اما گویا دلیل بازی نکردن این بازیکن باتجربه، اضافه وزنی است که در چند وقت اخیر به سراغش آمده.

6363