حمایت تمام قد مدیران رئال از تصمیم سولاری درمورد ایسکو

حمایت تمام قد مدیران رئال از تصمیم سولاری درمورد ایسکو

سایت رسمی فوتبالی- چند هفته پیش بود که سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی باشگاه رئال مادرید، در مورد شرایط ایسکو در تیمش توضیحات تمام و کمالی به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی ارائه کرد. در همان زمان پرز به سولاری اعلام کرد که تمام قد از او در این راستا حمایت خواهد کرد.

در طول این ماه ها و از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری روی نیمکت مربیگری کهکشانی ها، ایسکو در اولویت دوم این سرمربی   آرژانتینی قرار گرفته و این بازیکن اسپانیایی از 18 دیداری که زیرنظر سولاری برگزار شد، تنها در 3 بازی درترکیب اصلی مادریدی ها قرار گرفته که دیدارهایی نسبتا کم اهمیت بودند: بازی برگشت در جام حذفی مقابل ملیا، بازی آخر رئال درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل زسکا مسکو و بازی برگشت مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی مقابل لگانس که اولین حضور ایسکودرترکیب اصلی رئال در خارج از برنابئو زیرنظر سولاری بود

سولاری اعتقاد دارد که سبک بازی ایسکو، با سبک بازی مدنظرش جور نیست و این درحالی است که درگفتگو با خبرنگاران بارها گفته که از بازی ایسکو لذت می برد و حسابی از اوتعریف و تمجید کرده. سولاری دوست دارد تا تیمش با پاسهای کوتاه مالکیت توپ را در اختیار بگیرد و ایسکو بازیکنی است که مدیریت بازی را در دست می گیرد. 

به همین خاطر هم بود که چند هفته پیش سولاری در گفتگو با پرز، درمورد ایسکو حسابی صحبت کرده و پرز هم به سرمربی آرژانتینی اعلام کرده که از هر تصمیم او درمورد ایسکو حمایت خواهد کرد. حالا سولاری با داشتن حمایت رئیس باشگاه، ریتم نیمکت نشین کردن ایسکو را ادامه داده تاجایی که ایسکو بپذیرد تا خودش را با سبک مدنظر سرمربی تیم وفق بدهد .

دراین میان سران باشگاه می دانند که وقتی که بخواهند برای خرید یک سوپراستار مثل هازارد، اریکسن و یا کین دست به کار شوند، می توانند از فروش ایسکو مبلغ قابل قبولی به خزانه باشگاه بیاورند و این کار را برای خرید بازیکنانی بزرگ ساده تر خواهد کرد.

6363