نیمار قهرمان مسابقات شترهای قطر

نیمار قهرمان مسابقات شترهای قطر

سایت رسمی فوتبالی- تور زمستانی کاروان پاری سن ژرمن در قطر با برگزاری مسابقه شترها در منطقه الشحانیه در نزدیکی دوحه به پایان رسید و شاگردان توخل، کمی بعد از برگزاری این مسابقه جذاب و متفاوت به پاریس بازگشتند. پاری سن ژرمن اولین باشگاه دنیاست که درچنین مسابقاتی که جزو مسابقات سنتی و فرهنگی کشورهایی مثل قطر و امارات متحده عربی است، شرکت می کند.

قطر اولین کشوری است که از چند سال پیش مسابقات شترها را با بهره گیری از چهره های سرشناس دنیا برگزار می کند. در این دوره از مسابقات بازیکن پاری سن ژرمن، با استفاده از واکی تاکی، شترهایشان را در مسابقه هدایت می کردند.

نیمار همراه با سرمربی تیمش، توماس توخل قهرمان مسابقه شترها شد. مسابقه بدین ترتیب بود که شترها مسافتی 4 کیلومتری را با سرعت هرچه تمام طی می کنندو سرعت آنهابه 40 کیلومتر درساعت می رسد. هر یک از برندگان این مسابقات، علاوه بر دریافت یک جام قهرمانی، چکی به مبلغ 25هزار دلار از سوی اوردو، یکی از اسپانسرهای رسمی باشگاه دریافت می کند. البته این مبلغ توسط برندگان این مسابقه به بنیاد خیریه باشگاه پاریسی اهدا شد.

توخل در پایان این مسابقه به شوخی گفت:« نمی توانم راز موفقیتم را فاش کنم ولی می دانم که بازیکنان ناراحت شده اند. این موفقیت باعث خوشحالی من شد، چون مبلغ این جایزه به بنیاد خیریه تعلق گرفت که برای باشگاه خیلی مهم است.»

نیمار جذاب ترین چهره کاروان باشگاه پاریسی برای هواداران قطری بود. درحالی که در هفته ها و ماه های اخیر صحبتهای زیادی درمورد احتمال جدایی او از باشگاه پاری سن ژرمن به گوش می رسد، او در طول تورزمستانی حسابی با هم تیمی هایش شاد بود و به شوخی وخنده می پرداخت. 

6363