قرعه کشی یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا: سویا، حریف بارسا شد

قرعه کشی یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا: سویا، حریف بارسا شد

سایت رسمی فوتبالی- قرعه کشی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا دقایقی پیش به پایان رسید و  8 تیم راه یافته به این مرحله، حریفان خود را شناختند. این هشت تیم عبارتند از: خیرونا، رئال مادرید، سویا، والنسیا، رئال بتیس، اسپانیول، ختافه و بارسلونا.

در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا، رئال مادرید باید به مصاف خیرونا برود. بازی رفت دو تیم در روز 23 ژانویه و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. 


امیلیو بوتراگنیو رئیس روابط عمومی باشگاه مادریدی درباره این قرعه گفت:« خیرونا مدتهاست که خوب کار می کند و آنها با حذف تیمی بزرگ (اتلتیکومادرید) به این مرحله رسیده اند.» آقای کارسل یکی از مدیران باشگاه خیرونا هم درمورد این قرعه گفته:« کار برایمان سخت شد.»

ختافه حریف والنسیا در مرحله یک چهارم پایانی کوپا دل ری خواهد بود

بارسلونا باید در این مرحله با سویا روبرو شود.بازی رفت در ورزشگاه سانچس پیسخوان برگزار خواهد شد و بازی برگشت در نوکمپ انجام می شود.

کاپاروش، مدیر فوتبالی باشگاه سویا درباره این قرعه گفت:« بازی خوبی خواهد بود و هردوتیم شانس صعود خواهند داشت.» آقای آمور نماینده باشگاه بارسلونا در این مراسم هم گفت:« ما با تمام توانمان برای فتح جام حذفی مبارزه خواهیم کرد ولی برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هم خواهیم جنگید ولی سویا تیم بزرگی است.»

آخرین بازی این مرحله هم مصاف دو تیم رئال بتیس و اسپانیول خواهد بود که بازی رفت این دو تیم در بارسلونا ودر خانه اسپانیول برگزار می شود.

بازی های رفت مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا در روزهای 22، 23 و 24 ژانویه برگزار می شود و بازی های برگشت در روزهای 29، 20 و 31 ژانویه انجام خواهد گردید.

6363