محمودزاده: دو مسابقه لیگ یک به خاطر برف شدید دقایقی متوقف شد

محمودزاده: دو مسابقه لیگ یک به خاطر برف شدید دقایقی متوقف شد

وب سایت رسمی فوتبالی- مسئول مسابقات لیگ یک گفت:‌ دو مسابقه از هفته نوزدهم لیگ یک به خاطر بارش شدید برف برای دقایقی متوقف شد.

به گزارش فوتبالی،فریبرز محمودزاده در گفت‌وگویی در مورد برگزاری مسابقات هفته نوزدهم لیک یک اظهار داشت: ابتدا باید از تمام هیأت‌های فوتبال استان‌های میزبان و همچنین باشگاه‌های میزبان تشکر کنم که با وجود شرایط بد آب‌وهوایی تمهیدات لازم را اندیشیده بودند و با کشیدن کاور روی زمین‌ شرایط را برای برگزاری مسابقات مهیا کردند.

وی افزود:‌ البته به دلیل شرایط بد جوی دو مسابقه از هفته نوزدهم برای دقایقی متوقف شد. در شهر اراک و در بازی آلومینیوم اراک و فجرسپاسی در دقیقه ۳۶ مسابقه به دلیل بارش برف و پوشیده شدن خطوط زمین مسابقه به مدت ۸ دقیقه متوقف شد که پس از این مدت برف‌ها از روی خطوط کنار رفت و همچنین شدت بارش برف کاهش پیدا کرد و بازی به دستور داور تا پایان مسابقه ادامه پیدا کرد.

مسئول مسابقات لیگ یک گفت:‌در شهر کرج نیز دیدار اکسین البرز و شهرداری ماهشهر به دلیل بارش شدید برف و عدم دید کافی در دقیقه ۶۹ به مدت ۷ دقیقه متوقف شد که به دستور داور مسابقه تا پایان ادامه پیدا کرد. باز هم باید از تمام مسئولان برگزاری، هیأت‌ها و باشگاه‌های میزبان تشکر کنم که مسابقات را با این شرایط بد آب‌وهوایی برگزار کردند.

7655