مومنی: برای حفظ اعتبار پیکان و خودمان باید نتایج ضعیف اخیر را جبران کنیم

مومنی: برای حفظ اعتبار پیکان و خودمان باید نتایج ضعیف اخیر را جبران کنیم

وبسایت رسمی وفتبالی- مهدی مومنی، هافبک تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند تا نتایج ضعیف‌شان در نیم‌فصل اول را جبران کنند.

به گزارش فوتبالی، مهدی مومنی در مورد آخرین وضعیت پیکان گفت: ما تمرینات را طبق برنامه انجام می‌دهیم و دو بازی دوستانه هم انجام دادیم که عملکرد خوبی داشتیم. این بازی‌ها به کادر فنی جدید کمک می‌کند تا شناخت خوبی از بازیکنان و شرایط تیم پیدا کنند، در ضمن تعطیلات لیگ برتر بهترین فرصت برای سرمربی جدید تیم است تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد. در مجموع بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط خوبی هستند و خودمان را برای نیم‌فصل دوم آماده می‌کنیم.

وی درباره اینکه چرا پیکان در نیم‌فصل اول خصوصاً در شش بازی پایانی نتایج ضعیفی گرفت، تصریح کرد: این درست است که چند باخت پیاپی آوردیم، ولی واقعاً در برخی مسابقت حق‌مان باخت نبود. وقتی یک تیم روی دور شکست باشد، بیرون آمدنش از این وضعیت سخت است. خودمان هم از این نتایج ناراحت هستیم و جایگاه واقعی پیکان اینجا نیست. ما باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، ولی هنوز چیزی به پایان نرسیده است. می‌دانیم که نتایج اخیر در شان بازیکنان و باشگاه پیکان نبود، مطمئناً برای حفظ اعتبار پیکان و خودمان، باید این نتایج را جبران کنیم و این کار را خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال پیکان در پایان اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و می‌دانیم که کار ما آسان نیست. با این حال از شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. البته نتایج بازی‌های ابتدایی هم برای ما بسیار مهم است.

9697