مومنی: به پیکان اجازه نمی‌دهیم امتیاز بگیرد

مومنی: به پیکان اجازه نمی‌دهیم امتیاز بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما از نطر فنی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به پیکان اجازه نمی‌دهیم امتیاز بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی مومنی در گفت‌وگویی در مورد مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آستانه بازی با تیم پیکان، اظهار داشت: سابقه بازی در تیم پیکان را دارم و می‌دانم تیم خوبی است. کادر فنی خوبی در این تیم فعالیت می‌کنند و می‌توانند برای ما خطرناک باشند. البته ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و با همه احترامی که برای حریف قائل هستم اجازه نمی‌دهیم ۳ امتیاز این بازی خانگی را با خود ببرند.

وی ادامه داد: تیم ما از نطر فنی در شرایط مطلوبی قرار دارد. نتایج تیم ما گویای توانایی‌های تیم صنعت نفت است. تنها مشکل ما مالی است. مسئولان تیم تنها هستند و باید کاری برای این تیم کرد. در فصل جاری عملکرد خوبی داشتیم و نشان دادیم این تیم ارزش هزینه کردن دارد.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: با این وضعیت نمی‌توانیم ادامه دهیم. بازیکنان صنعت نفت هم مثل سایر مردم خانواده دارند. با توجه به شرایط اقتصادی موجود نمی‌توانیم با این شرایط ادامه دهیم. باید فکری به حال این تیم کنند. شهر آبادان مسئولانی دارد که باید وارد عمل شوند و از تیم شهرشان حمایت کنند.

7655