بوفون: یووه با رونالدو قدرتمندتر شده؛ قهرمانی در اروپا برایم یک رویاست و نه یک عقده

بوفون: یووه با رونالدو قدرتمندتر شده؛ قهرمانی در اروپا برایم یک رویاست و نه یک عقده

سایت رسمی فوتبالی – جانلوئیجی بوفون، دروازه بان ایتالیایی باشگاه پاری سن ژرمن امروز در دوحه قطر در کنفرانسی خبری شرکت کرد. او که با تیم پاریسی برای برگزاری اردوی زمستانی به قطر سفر کرده در بخشی از صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که یوونتوس با خریداری کریس رونالدو تبدیل به تیم بهتری هم شده است.

بوفون در این رابطه گفت:« الان و بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس، یووه تبدیل به تیم قدرتمندتری شده است؛ آنها قبل از این هم تیم بزرگی بودند. فکر می کنم یووه در این فصل شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز دارد.»

این دروازه بان 40 ساله ایتالیایی که تابستان گذشته از یوونتوس به پاری سن ژرمن منتقل شد، در ادامه گفته که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برایش یک رویاست.او ادامه داد:« از نظر من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یک رویاست و نه یک عقده؛ ما تمام تلاشمان را دراین مسیر به کار می گیریم. حضور در پاری سن ژرمن برای من تجربه تازه ای است. اینجا هستم که بهتر شوم و بهترین عملکرد ممکن را در کنار سایر هم تیمی هایم داشته باشم.»


بوفون درادامه یادآوری کرد که علاوه بر یووه و پاری سن ژرمن، تیمهای اسپانیایی هم جزو مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند:« تیمهای اسپانیایی، تیمهای قدرتمندی هستند که بازیکنان بزرگی را در اختیار دارند. آنها شانس زیادی برای کسب قهرمانی اروپایی دارند؛ چون تیمهایی تکنیکی و منسجم هستند که تجربه زیادی دارند و همیشه در جمع برترین ها حاضرند.»

کاروان تیم پاریسی روز یکشنبه وارد قطر شد و تا پنجشنبه دراین کشور اردویشان را دنبال خواهند کرد.

6363