الیاسی: با اروین گپ می‌زنیم تا با شرایط وفق پیدا کند!

الیاسی: با اروین گپ می‌زنیم تا با شرایط وفق پیدا کند!

وبسایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه تراکتورسازی، گفت: در بین گزینه‌های که داشتیم جرج لیکنز به فرهنگ و شرایط استان نزدیک‌تر بود و او را گزینه مناسب‌تری برای تراکتورسازی دیدیم. 

به گزارش فوتبالی، عباس الیاسی در مصاحبه با برنامه رادیو جوان در مورد انتخاب جرج لیکنز به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی عنوان کرد:او مربی خوبی است و سوابق بسیار خوبی در فوتبال داشته است. بعد از بررسی‌هایی که صورت گرفت دیدیم خصوصیات این مربی با فضای استان و شرایط تراکتورسازی نزدیک‌تر است و با او به توافق رسیدیم. یک دستیار خوب هم همراه این مربی به تبریز آمد در حال حاضر ما قراردادی به مدت 2 و نیم سال با او امضا کردیم.

وی در مورد اینکه آیا دستیار جدیدی اضافه خواهد شد، گفت:‌فعلا این یک مربی آمده و سایر مباحث را در جلساتی که پیش رو داریم مشخص می‌کنیم.

الیاسی در رابطه با اینکه آیا پرونده نقل و انتقالات تراکتورسازی در نیم فصل بسته شده است، عنوان کرد: ما یکی دو بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد و بحث اروین هم همچنان مطرح است.

وی در مورد اینکه تکلیف اولتیماتوم به اروین به کجا انجامید،‌گفت:‌در حال صحبت هستیم. اروین از یک فضایی دیگر به تبریز آمده بود و مدتی زمان نیاز داشت بتواند خودش را با این شرایط تطبیق دهد. او از فضای اروپا آمده بود و این فضا برایش قابل لمس نبود و به همین خاطر دچار مشکلات روحی شد. در حال صحبت و گپ و گفت هستیم تا شرایط بازگشت را فراهم کنیم. بحث اولتیماتوم و این مسائل موضوعات بعدی است. اجازه بدهید در این رابطه گپ بزنیم چرا که مردم این بازیکن را دوست دارند و به درد تیم می‌خورد تا بتوانیم او را بازگردانیم.

الیاسی در مورد اینکه لیکنز فوتبال ایران را نمی‌شناسد و آیا از این بابت دچار مشکل نمی‌شود، عنوان کرد: امیرحسین پیروانی به عنوان مربی در کادر فنی ما حضور دارد. او یک فرد کاربلد است که جام جهانی را با تیم جوانان تجربه کرده است. با لیکنز که صحبت کردیم به او گفتیم دستیاران ایرانی در کنارش هستند وعملا در 4-5 هفته ابتدایی سرمربی ما پیروانی است تا این مربی بتواند رفته رفته به شناخت خوبی از تیم دست یابد. حضور پیروانی در کادر فنی این معضلات را حل می‌کند.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در مورد بحث انتخاب مدیرعامل گفت: به زودی مدیرعامل باشگاه انتخاب می‌شود باید از علیرضا اسدی و صادق درودگر هم که در گذشته حضور داشتند تشکر کنم.من به عنوان رئیس هیأت مدیره در خدمت تیم هستم و در این مدت برای اینکه چالشی به وجود نیاید سرپرست هم بودم. چندروز دیگر مدیر عامل باشگاه انتخاب می‌شود.

9697