وینیسیوس به دیدار برابر بتیس رسید

وینیسیوس به دیدار برابر بتیس رسید

سایت رسمی فوتبالی - وینسیوس جونیور که به دلیل سرماخوردگی در دو روز گذشته در تمرینات رئال مادرید حاضر نبود، در فهرست این تیم برای دیدار برابر بتیس قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، حضور ستاره برزیلی رئال مادرید در دیدار برابر بتیس به دلیل سرماخوردگی در هاله ای از ابهام بود اما سانتیاگو سولاری تصیم گرفت با توجه به شرایط تیم این بازیکن را با خود به سویل ببرد. حضور وینسیوس می تواند خبر بسیار خوبی برای رئال باشد، چرا که این تیم با مصدومیت گرت بیل و مارکو آسنسیو و محرومیت لوکاس وازکز به دلیل دریافت کارت قرمز با مشکلات بسیاری در خط حمله مواجه بود. براهیم دیاز نیز گزینه دیگر خط حمله رئال مادرید است اما مشخص نیست که بتواند به همین سرعت در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد. شاید وینیسیوس نیز با توجه به بیماری که با آن دست به گریبان بود، نتواند در ترکیب اصلی به میدان برود. احتمال حضور او روی نیمکت بسیار زیاد است و شاید در نیمه دوم به زمین برود. هرچند تمامی این موارد بستگی به روند بازی دارد. سولاری 20 بازیکن را برای دیدار برابر بتیس فراخوانده و این یعنی دو نفر از بازیکنان باید از روی سکو بازی را ببینند. 

فهرست رئال مادرید برای دیدار برابر بتیس بدین شرح است: کیلور ناواس، لوکا زیدان، کیکو کاسیا، دنی کارواخال، خسوس وایخو، سرخیو راموس، رافائل واران، ناچو، مارسلو، آلوارو اودریوزولا، سرخیو رگیلون، لوکا مودریچ، کاسمیرو، فده والورده، دنی سبایوس، براهیم دیاز، کریم بنزما، وینسیوس جونیور، کریستو

1070