آیا والورده به توصیه پویول درباره جام حذفی توجه می‌کند؟

آیا والورده به توصیه پویول درباره جام حذفی توجه می‌کند؟

سایت رسمی فوتبالی – باشگاه‌های بزرگ اسپانیا عادت دارند که برای جام حذفی اولویت بالایی قائل نشوند. 

بارسلونا در دیدار رفت جام حذفی برابر لوانته همین کار را کرد و دو بر یک باخت. 

اگر تیمی در جام حذفی با تمام توان ظاهر شود و در نهایت ناکام بماند، مربی را مقصر می‌دانند، چرا که بازیکنان را خسته کرده است؛ انتقادی که پس از شکست فصل پیش بارسلونا مقابل رم از ارنستو والورده هم شد.

اما حالا که والورده از بسیاری از بازیکنان تیم دوم استفاده کرده است، به او اتهام می‌زنند که به جام حذفی احترام نگذاشته است.

فصل پیش، کارلس پویول در توییتر نوشت: «تبریک به رئال مادرید. آنها در پنج سال، چهار بار لیگ قهرمانان را فتح کرده‌اند، آن هم در حالی که بارسلونا یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خود را دارد. حالا زمان آن است که اولویت‌هایمان را بازبینی کنیم.»

آیا والورده حالا جام حذفی را قربانی لیگ قهرمانان و لالیگا می‌کند؟ فصل گذشته، آنها در مرحله یک‌هشتم نهایی در خانه سلتا ویگو تنها از حضور جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس بهره گرفتند، اما در بازی برگشت با تمام توان بازی کردند و پنج بر صفر پیروز شدند. در بازی بعد مقابل اسپانیول هم همین موضوع تکرار شد.

این بار اولویت اصلی باشگاه کاتالان لیگ قهرمانان است. آنها جایگاهی عالی در لیگ دارند و به این ترتیب والورده شاید تصمیم بگیرد که برای جام حذفی اولویت خاصی قائل نشود. شاید هم تیمی با تمام توان را به میدان بفرستد. در هر دو صورت، از او انتقاد خواهد شد.

8444