با سبقت از مانه و آئوبامیانگ؛ صلاح بهترین بازیکن سال آفریقا، برای دومین سال پیاپی

با سبقت از مانه و آئوبامیانگ؛ صلاح بهترین بازیکن سال آفریقا، برای دومین سال پیاپی

سایت رسمی فوتبالی- محمد صلاح مهاجم مصری باشگاه لیورپول برای دومین سال متوالی عنوان بهترین بازیکن سال قاره آفریقا را مال خود کرد. او که در سال 2017 موفق به کسب این عنوان شده بود،در سال 2018 نیز توانست تا با پیشی گرفتن از مانه، هم تیمی اش در لیورپول و پیر امریک آئوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال این عنوان را مال خود کند.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا سه شنبه شب و در مراسمی که در شهر داکار، پایتخت سنگال برگزار شد، نام صلاح را به عنوان برترین بازیکن قاره آفریقا در سال 2018 معرفی کرد.

باشگاه لیورپول هم این خبر را در صفحه رسمی اش در توئیتر بازتاب داد و نوشت:« کینگ مو؛ محمد صلاح برای دومین سال متوالی، بهترین بازیکن سال قاره آفریقا شد.»


صلاح در فصل اول حضورش در لیورپول در 52 بازی در تمامی تورنمنتها 44 گل برای قرمزپوشان به ثمررساند و بدین ترتیب به تیمش کمک کرد تا سهمیه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده و به علاوه با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. آنها در فینال کیف مغلوب رئال مادرید شدند و به عنوان نایب قهرمانی رضایت دادند.

او در عین حال رقابتهای فصل گذشته لیگ برتر را با زدن 32 گل و کسب عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن فصل لیگ برتر به پایان برد و این فصل هم 19 بار برای تیمش گلزنی کرده است.

6363