خبر رسمی: جواهر منچسترسیتی و امضای قرارداد با رئال تا سال 2025

خبر رسمی: جواهر منچسترسیتی و امضای قرارداد با رئال تا سال 2025

سایت رسمی فوتبالی- براهیم عبدالقادر دیاز متولد سال 1999 حالا رسما بازیکن رئال مادرید است. این بازیکن جوان منچسترسیت را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و به لیگ اسپانیا بازگشت.

او پنج سال پیش با ترک مالاگا به منچسترسیتی پیوسته بود و حالا دوباره به لیگ اسپانیا بازگشته است. مراسم معارفه او ساعت 13.30 دقیقه به وقت اسپانیا در روز دوشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

براهیم 19 ساله بلافاصله بعد از انتقال به مادرید، زیر نظر سانتیاگو سولاری فوتبالش را دنبال خواهد کرد و امیدوار است تا بتواند دقایقی درترکیب تیم مادریدی به میدان برود. طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا روند مذاکرات میان دو باشگاه با سرعت خوبی انجام شد و بدین ترتیب براهیم برای شش فصل و نیم پیراهن رئال را به تن خواهد کرد.


آخرین قرارداد براهیم با سیتی تا 30 ژوئن اعتبار داشت و این بازیکن جوان تصمیمی برای تمدید این قرارداد نداشت. سران باشگاه مادریدی هم با بهره گیری از شرایط قرارداد براهیم، برای جذب او دست به کار شدند و سران سیتی برای آنکه او را مجانی از دست ندهند، پای میز مذاکره نشستند و این بازیکن جوان را با قراردادی 17 میلیون یورویی به اضافه 7 میلیون یورو مبلغ متغیر به فروش رساندند. دستمزد سالانه براهیم در رئال مادرید 3.5 میلیون یورو خواهد بود و طبق قرارداد منعقد شده، در صورت فروش براهیم به تیمی دیگر، سیتی 15% از مبلغ آن قرارداد را دریافت خواهد کرد.

براهیم بازیکنی تواناست که می تواند در پستهای مختلف تهاجمی بازی کند؛ هم به عنوان مهاجم نوک و هم به عنوان مهاجم جناحی و از همین رو برای حضور درترکیب تیم مادریدی با دیگر بازیکنان این تیم به رقابت خواهد پرداخت.

او یکی از فوتبالیست های آینده دار فوتبال اسپانیاست که در سالهای آتی به بلوغ خواهد رسید و حالا با پیراهن رئال مادرید این فرصت را خواهد داشت تا برای رسیدن به جمع برترین های فوتبال دنیا بکوشد. ماجراجویی او در برنابئو از روز دوشنبه آغاز خواهد شد.

6363