خرید زمستانی رئال مادرید از منچستر سیتی: قطعی شدن انتقال براهیم دیاز به برنابئو

خرید زمستانی رئال مادرید از منچستر سیتی: قطعی شدن انتقال براهیم دیاز به برنابئو

سایت رسمی فوتبالی- توافقات نهایی میان سران دو باشگاه رئال مادرید و منچسترسیتی برسر انتقال براهیم دیاز به تیم مادریدی حاصل شده است. این بازیکن با قراردادی 15 میلیون یورو به سانتیاگو برنابئو منتقل خواهد شد و قراردادی شش فصله را به امضا خواهد رساند.

تا ساعاتی دیگر او به عنوان بازیکن جدید باشگاه رئال مادرید معرفی خواهد شد. در روز 20 نوامبر هم روزنامه آ.اس انتقال قریب الوقوع براهیم دیاز به رئال را اعلام کرده بود ولی حالا سران دو باشگاه رئال و سیتی با هم توافق کرده اند که این جواهر فوتبال اسپانیا که 19 سال سن دارد به باشگاه مادریدی منتقل شود و فقط توافقات نهایی برسر این انتقال باقی مانده است و احتمال می رود که تا آخرین ساعات امروز خبر رسمی انتقال براهیم دیاز به رئال منتشر گردد. این انتقال در ازای مبلغ 15 میلیون یورو و به مدت شش فصل صورت خواهد گرفت و اگر مشکلی پیش رو نباشد، دیاز روز دوشنبه در سالن افتخارات باشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه خواهد شد.

این انتقال مورد رضایت طرفین این پرونده است. براهیم دیاز که قراردادش با سیتی در تابستان آینده به اتمام خواهد رسید، تمایل زیادی نداشت تا شش ماه دیگر در تیمی بماند که به آن علاقه ای ندارد. بدین ترتیب سیتی هم با فروش او درآمدزایی خوبی از فروش بازیکنی که در آکادمی فوتبالی اش پرورش داده خواهد داشت. براهیم در تیم اصلی رئال مادرید باقی خواهد ماند و احتمالا پیراهن شماره 21 این تیم را به تن خواهد کرد (پیراهنی که فصل گذشته به تن بورخا مایورال بود).


بدین ترتیب رئالی ها یکی از آینده دار ترین بازیکنان دنیای فوتبال را به خدمت خواهند گرفت و در نبرد برای جذب این بازیکن از رقبایی مثل پاری سن ژرمن پیشی خواهد گرفت. در هفته های اخیر سران باشگاه پاریسی تلاشهای زیادی برای متقاعد کردن این مهاجم اسپانیایی انجام داده بودند ولی براهیم تصمیمش را گرفته بود و اولویتش حضور در رئال مادرید بود. حالا او در یک قدمی محقق کردن رویاهایش است و می تواند تا شش سال دیگر پیراهن تیم مادریدی را به تن کند.

6363