رونالدوی برزیلی: دوست دارم اینتر را بخرم ولی پولش را ندارم و به وایادولید رضایت داده ام

رونالدوی برزیلی: دوست دارم اینتر را بخرم ولی پولش را ندارم و به وایادولید رضایت داده ام

سایت رسمی فوتبالی- رونالدوی برزیلی رئیس باشگاه وایادولید اسپانیا از سمت جدیدش در این باشگاه بسیار راضی و خوشحال است. اگر تا پیش از این نام رونالدوی برزیلی را به خاطر گلها و درخششش در دنیای فوتبال می شنیدیم، اما حالا نام او به خاطر مسائل مرتبط دیگری روی جلد روزنامه ها قرار می گیرد.

رونالدو لوئیز نازاریو حالا بزرگترین سهامدار و رئیس باشگاه رئال وایادولید است و از پست جدیدش راضی است. او در صحبت هایی دراین باره گفته:« کار زیاد است و هربار درآمد کمتر می شود ولی من به خاطر این تجربه فوق العاده خوشحالم.»


او در گفتگو با اسکای سپورتس ایتالیا ، در مورد احتمال آنکه روزی ریاست باشگاه اینتر را در دست بگیرد گفت:« فعلا روی وظایف فعلی ام تمرکز کرده ام. به ریاست اینترمیلان فکر نکرده ام. ولی اینتر در قلب من است و این احتمال را رد نمی کنم ولی پول کافی برای خریدن باشگاه اینتر را ندارم و به همین خاطر به کارم در رئال وایادولید ادامه می دهم.»

رونالدوی برزیلی در طول دوران حضورش در فوتبال اروپا، در کنار پوشیدن پیراهن تیمهایی مثل رئال مادرید و بارسلونا، مدتی هم بازیکن اینتر میلان بود و بازیهای درخشان و تماشایی زیادی را با پیراهن نرآتزوری به نمایش گذاشت و ارتباط خوبی با این باشگاه ایتالیایی دارد.

6363