ژولیو سزار: بهترین مهارم در دنیای فوتبال، مهار ضربه مسی بود

ژولیو سزار: بهترین مهارم در دنیای فوتبال، مهار ضربه مسی بود

سایت رسمی فوتبالی- ژولیو سزار دروازه بان افسانه ای اینترمیلان و تیم ملی برزیل، در فصل 10-2009 با نرآتزوری موفق به فتح جامهای سه گانه شد.

او یکی از معدود دروازه بانان دنیای فوتبال است که مسی هرگز نتوانست به او گل بزند و به رغم چندین مصافی که بازیکن درخشان آرژانتینی مقابل سزار داشته، هرگز نتوانسته دروازه او را باز کند. 

حالا دروازه بان سابق اینتر در گفتگویی با وب سایت رسمی این باشگاه ایتالیایی در مورددوران حضورش دراین تیم صحبت کرده و اعلام کرده که فتح قهرمانی سه گانه با اینتر یکی از بهترین لحظات زندگی اش بوده.

ژولیو سزار درانتخاب بهترین مهار کارنامه ورزشی اش گفته:«بهترین مهار کارنامه ورزشی ام در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 10-2009 ودر ورزشگاه نوکمپ مقابل لیونل مسی بود. یک مهار تقریبا غیرممکن که توپ تقریبا پشت سرم بود که آن را لمس کردم.» 


اینتر با پیروزی مقابل بارسلونا در آن بازی بلیط حضور در بازی فینال را به دست آورد و در فینال شهر مادرید توانست تا با غلبه بر بایرن مونیخ قهرمان اروپا شود.

سزار در پاسخ به سوالی در مورد سه مهار برترش درکارنامه دروازه بانی اش گفت:«بهترین مهارم که مهار ضربه مسی در آن بازی بود. دومین مهار خوبم، مهاری بود که مانع از آن شد که توماس مولر در فینال لیگ قهرمانان اروپا درسال 2010 به گل برسد. و در رده سوم مهار ضربه آکوئیلانی در یک بازی سری آ مقابل رم را قرار می دهم.»

6363