گواردیولا: هیچ کسی به ما باور ندارد؛ همه فکر می کنند ما بازنده بازی با لیورپول هستیم

گواردیولا: هیچ کسی به ما باور ندارد؛ همه فکر می کنند ما بازنده بازی با لیورپول هستیم

سایت رسمی فوتبالی – پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در آستانه جدال تیمش مقابل لیورپول در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

پپ با شفافت کامل صحبتهایش را برزبان آورد و گفت:« ما هفت امتیاز از لیورپول عقب هستیم و حالا فرصت خوبی برای جبران این فاصله است. واقعیت روشن است. خیلی ها فکر می کنند که اگر ما ببازیم چه خواهد شد. کسی به ما باور ندارد و همه فکر می کنند که ما بازنده این بازی خواهیم بود. تلاش خواهیم کرد تا بازی خودمان را انجام دهیم و با تمام توان برای نزدیکتر شدن به جام نبرد خواهیم کرد.»

در 4مصاف اخیر تیمهای لیورپول کلوپ و سیتی گواردیولا، سرمربی آلمانی همواره شکست ناپذیر بوده وب ه سه برد و یک تساوی مقابل سیتی دست یافته که یکی از این بازیها در مرحله یک چهارم پایانی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برگزار و با حذف سیتی از گردونه رقابتها همراه بود.

بازی رفت این دوتیم در رقابتهای این فصل لیگ برتر هم با تساوی بدون گل سیتی و لیورپول در آنفیلد پایان یافته بود.


پپ درادامه صحبتهایش گفت:« بعید می دانم که اتفاقاتی که در گذشته رخ داده، درآینده تاثیرگذار باشد. لیورپول و یونایتد بهترین تیمهای تاریخ انگلیس هستند.»

گواردیولا همچنین درمورد شرایط مصدومان تیمش هم به صحبت پرداخت و به این نکته اشاره کرد که قبل از مصاف پنجشنبه شب تیمش مقابل لیورپول ،آخرین تستها از کوین دی بروینه به عمل می آید تا مشخص شود که آیا قادر به همراهی تیمش خواهد بود یا خیر.

سیتی و لیورپول روز پنجشنبه ساعت 23.30 به وقت ایران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت

6363