انتقال ستاره آژاکس به یونایتد، منتظر تصمیم وودوارد

انتقال ستاره آژاکس به یونایتد، منتظر تصمیم وودوارد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی منچستر ایونینگ نیوز که در شهر منچستر منتشر می‌شود با انتشار گزارشی مدعی شد که منچستر یونایتد قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود با پرداخت 50 میلیون پوند، ماتیس دی‌لیخت ستاره آژاکس آمستردام را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد. دی‌لیخت 19ساله در فصل جاری لیگ هلند توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده و عملکرد درخشانش باعث شده بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا به فکر جذب او بیفتند.

دی‌لیخت یکی از بهترین مدافعین جوان دنیا به حساب می‌آید و یونایتد که در تابستان گذشته در جذب توبی آلدرویرلد بلژیکی از تاتنهام ناکام مانده می‌تواند برای تقویت خط دفاعی خود که احساس می‌کند به آن نیازمند است از دی‌لیخت استفاده کند.

پیش از این در انگلیس گزارش‌هایی مبنی بر قصد منچستریونایتد برای جذب کولیدو کولیبالی مدافع باشگاه ناپولی هم مطرح شده بود ولی ایونینگ نیوز می‌گوید به نظر می‌رسد منچستر فعلا از جذب کولیبالی صرفنظر کرده و به جای او توجه خود را به انتقال دی‌لیخت معطوف کرده است. بر اساس ادعای این روزنامه انگلیسی، تصمیم‌گیری نهایی درباره ماتیس دی‌لیخت به عهده رئیس باشگاه، اد وودوارد گذاشته شده و او به زودی نظر نهایی خود را در این باره اعلام خواهد کرد.