امپولی 0 - 1 اینتر؛ نراتزوری امیدوار به 2019

امپولی 0 - 1 اینتر؛ نراتزوری امیدوار به 2019

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب پیروزی تعیین کننده مقابل ناپولی، امروز اینتر در دیداری که قادر به خلق موقعیت های زیادی نبود، با تک گل کیتا بالده موفق شد امپولی را شکست دهد.

در همان ابتدای بازی اینتر می توانست روی حرکت دیدنی کیتا بالده به گل اول برسد اما غفلت مهاجمان اینتر مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در ادامه جریان بازی آرام شد و بیشتر دقایق دو تیم در میانه میدان با یکدیگر درگیر بودند. در دقیقه 28 و روی ارسال پاسکوال، زاچ فرصت خوبی برای باز کردن دروازه اینتر داشت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

لحظاتی بعد پولیتانو اقدام به ضربه زدن برای باز کردن دروازه امپولی کرد اما دروازه بان حریف با عکس العملی دیدنی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در اواخر نیمه و در دو صحنه متوالی، ایکاردی و کیتا فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند که در هر دو موقعیت مدافعان امپولی مانع رخ دادن این اتفاق شدند و در نهایت نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم اینتر توسط کیتا بالده به گل رسید اما این گل به درستی آفساید اعلام شد. در دقیقه 59 کیتا بالده تا آستانه زدن گل برتری نراتزوری نیز پیش رفت اما سیلوستره با یک تکل دیدنی دروازه امپولی را نجات داد.

در دقیقه 67 و روی پاس دی فرای، مارتینز می توانست گل اول اینتر را به ثمر برساند اما ضربه او با عکس العمل پرودل همراه شد.

اما حملات نراتزوری بالاخره نتیجه داد و اینتر در دقیقه 71 با سانتر تماشایی ورسالیکو و بغل پای کیتا بالده به گوشه دروازه امپولی به گل اول دست یافت.

در دقیقه 79 اینتر یک بار دیگر می توانست با حرکت کیتا بالده از سمت چپ به گل برسد اما ضربه او توسط  پرودل دفع شد. در اواخر بازی دروازه بان امپولی با یک عکس العمل زیبا مانع گلزنی ایکاردی شد تا اینتر در نهایت با همان یک گل امپولی را مغلوب کند.