بردیف: سردار آزمون پیشنهادهایی از انگلیس و آلمان دارد/ قیمت فروش او از ۱۵ میلیون یورو شروع می‌شود

بردیف: سردار آزمون پیشنهادهایی از انگلیس و آلمان دارد/ قیمت فروش او از ۱۵ میلیون یورو شروع می‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی ترکمنستانی تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه از پیشنهاد برخی تیم‌های آلمانی و انگلیسی برای خرید سردار آزمون در ماه ژانویه خبر داد.

قربان بردیف در بخشی از مصاحبه بلند خود با روزنامه بیزنس آنلاین روسیه درباره آینده سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان گفت: بازی‌های تیم‌های زیادی را نگاه می‌کنم و به نظرم سردار آزمون از بسیاری از مهاجمان در اروپا قدرتمندتر است. حتی در لیگ برتر انگلیس نیز از بسیاری از مهاجمان اصلی قدرتمندتر است. اکنون پیشنهادهایی برای جذب این بازیکن از تیم‌های متوسط اروپایی داریم. میان آنها تیم‌های انگلیسی و آلمانی قرار دارند که تمایل خود را برای جذب سردار آزمون ابراز کرده‌اند.

سرمربی تیم روبین‌کازان درباره قیمت فروش سردار آزمون نیز اظهار داشت: اکنون همه روی جام ملت‌های آسیا تمرکز می‌کنند و رهسپار این رقابت‌ها در امارات هستند تا بازیکنان را زیر نظر بگیرند. آنها فقط خواهان جذب سردار آزمون نیستند. اگر او آنجا خوب ظاهر شود شرایط را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ما آماده فروش هر بازیکنی در نقل‌وانتقال‌های زمستانی اروپا حتی سردار آزمون و سزار ناواس هستیم.

قربان بردیف افزود: سردار آزمون بازیکن مستعد و بسیار آموزش‌ دیده‌ای است. او به توانمندی‌هایش افزوده و به بلوغ رسیده است. قیمت فروش سردار آزمون نیز بستگی به بازار نقل‌وانتقالات و کشور مقصد دارد، اما به اعتقاد من قیمت فروش سردار از 15 میلیون یورو شروع می‌شود.

2526