کرایف: رئال مادرید بدون رونالدو باید هشداری برای بارسلونا پس از دوران مسی باشد

کرایف: رئال مادرید بدون رونالدو باید هشداری برای بارسلونا پس از دوران مسی باشد

سایت رسمی فوتبالی - یوردی کرایف، بازیکن سابق بارسلونا، معتقد است که شرایط رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو باید هشداری برای بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی از این تیم باشد.

به گزارش فوتبالی، رونالدوی 33 ساله تابستان امسال در کمال ناباوری پس از 9 سال رئال مادرید را ترک کرده و به یوونتوس پیوست. مادرید به سختی توانسته با جای خالی این فوق ستاره در ترکیب تیمش کنار بیاید و در حال حاضر با یک بازی کمتر، 8 امتیاز با بارسلونای صدرنشین اختلاف دارد. مسی تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد اما هافبک سابق باشگاه، کرایف، معتقد است که این تیم باید از اشتباهات مادرید درس بگیرد. او در گفتگویی اظهار داشت: " اتفاقی که برای رئال مادرید رخ داد یک هشدار برای بارسلوناست. بازیکنان مادرید همچنان عالی هستند اما در فوتبال شما به آن بازیکنی احتیاج دارید که حتی وقتی 2 - 0 عقب هستند با حضور او فکر کنید که می توانید پیروز شوید. این اتفاق با مسی ممکن است. این چیزی فراتر از فوتبال است... این یک باور است. "

مسی فصل درخشان دیگری را آغاز کرده و تا به حالا تنها در 20 بازی در تمامی رقابت ها 21 گل به ثمر رسانده است. کرایف، بازیکن سابق تیم ملی هلند، معتقد است که نقش رونالدو در رئال مادرید مانند نقش مسی در بارسلونا بوده است. او در این باره گفت: " اگر مادرید را تحلیل کنید می توانید ببینید که رونالدو کسی بود که شرایط را متعادل نگه می داشت. با حضور او هیچکس نگران نبود. حالا کسی نیست که این نقش را برای رئال مادرید ایفا کند. "

1070