مجموع گلهای مسی و سوارس بیش از 16 تیم حاضر درلالیگا از جمله رئال واتلتیکو

مجموع گلهای مسی و سوارس بیش از 16 تیم حاضر درلالیگا از جمله رئال واتلتیکو

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی و لوئیس سوارس دو ستاره بزرگ باشگاه بارسلونا و موتورهای گلزنی این تیم هستند. با برگزاری آخرین بازی بارسا در سال 2018 حالا زمان جمع بندی و انتشار گزارش های آماری فرا رسیده است.

در یکی از این گزارش ها به این نکته اشاره شده که سوارس و مسی تا به اینجای فصل روی هم رفته 26 گل برای بارسلونا در رقابت های این فصل لالیگا به ثمر رسانده اند و تنها تعداد گل های سویا، سلتاویگو و لوانته و البته خود بارسلونا در رقابت های این فصل لالیگا، بیشتر از 26 گل (مجموع گلهای سوارس و مسی ) است

به همین خاطر و با قاطعیت می توان سوارس و مسی را یکی از خطرناک ترین و وحشت آورترین زوج های تهاجمی فوتبال اسپانیا و حتی اروپا دانست و برای اثبات این موضوع فقط کافی است تا نیم نگاهی به آمار گلزنی این دو در فصل جاری داشته باشید.

تا به اینجای رقابت های لالیگا مسی 15 بار برای بارسلونا به گل رسیده و لوئیس سوارس هم موفق به به ثمر رساندن 11 گل شده. مجموع گل های این دو بازیکن روی هم، 26 گل است که این عدد بیشتر از تعداد گلهای 16 تیم از تیمهای حاضر در رقابت های این فصل لالیگا، از جمله رئال مادرید است. رئال مادرید تا به اینجای رقابت های لالیگا 24 گل به ثمر رسانده و اتلتیکو موفق به زدن 25 گل شده است.

فقط تعداد گل های سویا، سلتاویگو، لوانته و مسلما خود بارسلونا تا به اینجای رقابتهای لالیگا بیشتر از مجموع گلهای مسی و سوارس دراین رقابتها بوده.

لیونل مسی اخیرا توانست پنجمین کفش طلای خود را فتح کند و با درخشش او و سوارس، بارسا امیدوار است تا بتواند بعد از سالها مجددا به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و فصل را با فتح جامهای مختلف به پایان برساند.

6363