دمبله و به فراموش سپردن داستان بی انضباطی هایش: چهارمین گل او در شش بازی اخیر

دمبله و به فراموش سپردن داستان بی انضباطی هایش: چهارمین گل او در شش بازی اخیر

سایت رسمی فوتبالی- عثمان دمبله که چندی پیش به خاطر بی انضباطی هایش در حضور درتمرینات بارسلونا به دردسر افتاده بود، با درخشش در بازی های اخیر تیم کاتالان توانسته آن روزهای تلخ را به دست فراموشی بسپارد. دمبله در بازی شنبه شب بارسلونا مقابل سلتاویگو گل اول تیمش را به ثمر رساند و این چهارمین گل او در شش بازی  اخیر بارسا در رقابت های این فصل لالیگا بود.

لیونل مسی شوتی به سمت دروازه سلتا زد و روبن توپ را برگرداند و دمبله با بهره گیری از توپ برگشتی توانست اولین گل بارسا در این بازی را به ثمر برساند. او دربازی اخیر بارسلونا مقابل رایو وایه کانو که در وایه کاس برگزار شد توانست نقش تاثیرگذاری را ایفا کند و برای تیمش گلزنی کرد تا بارسا 3-2 برنده این بازی شود.

او در بازی بارسا مقابل اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو هم  گل ارزشمندی را به ثمر رساند تا بازی 1-1 به پایان برسد. در آن مسابقه دمبله به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود. دمبله در مصاف بارسا با اسپانیول در دربی کاتالونیا هم خوش درخشید. آن بازی 4-0 به نفع بارسا به پایان رسید و با گلزنی این مهاجم جوان فرانسوی همراه بود.

در طول این مدت، او تنها در بازیهای بارسا مقابل ویارئال و لوانته در گلزنی ناکام ماند. او در بازی بارسا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام هم توانست برای تیمش به گل برسد تا بازی 1-1 شود.

با این گلها، عثمان دمبله توانسته تا حدود زیادی خودش را از زیرفشارهای منتقدان خارج کند. بعد از بی انضباطی های دمبله که والورده در بازی با بتیس او را روی سکوها نشاند، دمبله توانسته 4 گل بزند و درخشش او در این بازیها کافی بود تا سرمربی بارسا او را در ترکیب اصلی قرارداده و کوتینیو را نیمکت نشینی کند.

لازم به ذکر است که دمبله نقش پررنگی در فتح اولین جام قهرمانی بارسا دراین فصل داشت و در سوپرکاپ اسپانیا مقابل سویا خوش درخشید. او تابه اینجای فصل 9 گل زده که شش گل در لالیگا بوده، 2 گل در لیگ قهرمانان اروپا و یک گل هم در سوپرکاپ اسپانیا.

بدین ترتیب این مهاجم فرانسوی پرونده فوتبالی اش درسال 2018 را با حضور درترکیب اصلی بارسا بست. حضور او درترکیب اصلی بارسا به منزله نیمکت نشینی کوتینیو در بازی با سلتا بود. آرتور هم دیگر نیمکت نشین بارسلونا در این بازی بود و والورده به جای او آرتورو ویدال را درترکیب اصلی قرار داده بود.

دربازی بارسلونا مقابل سلتاویگو، والورده تیمش را با سیستم 3-3-4 چیده بود.

6363