طعنه نایب رئیس اینتر به همسر ایکاردی: هرفردی باید به جایگاه خودش احترام بگذارد

طعنه نایب رئیس اینتر به همسر ایکاردی: هرفردی باید به جایگاه خودش احترام بگذارد

سایت رسمی فوتبالی- جنجالها برسر تمدید قرارداد مائورو ایکاردی با باشگاه اینتر همچنان ادامه دارد و مدیران این باشگاه در روزهای اخیر دراین رابطه اظهارنظرهای متفاوتی داشته اند و بعضا طعنه های تندی به واندا نارا، همسر و مدیربرنامه های مائورو ایکاردی زده اند.

آخرین نفری که حالا دراین رابطه اظهارنظر کرده و پاسخگوی صحبتهای خانم واندا شده، کسی نیست به جز خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر و یکی از چهره های افسانه ای این باشگاه و فوتبال آرژانتین. زانتی که هموطن خانم نارا نیز هست در صحبت هایی به انتقاد از رفتارهای واندا نارا در روند مذاکرات برای تمدید قرارداد ایکاردی پرداخته است.

زانتی دراین رابطه گفته:« بحث احترام در میان است. هرفردی باید به نقش و جایگاه خودش احترام بگذارد؛ مهمترین نکته این است که مائورو خوشحال باشد و آنطوری که در عملکرد فوتبالی اش می بینیم، او حالا خوشحال است.»

البته او اولین مدیر اینتر نیست که در گفتگو با رسانه پیغامی به خانم نارا داده است. روز سه شنبه نیز پیرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر گفته بود که از فیلم بازی کردن در شبکه های اجتماعی خوشش نمی آید و یادآوری کرده بود که سران اینتر دو ماه پیش پیشنهادی برای تمدید قرارداد ایکاردی ارائه کرده اند که هنوز مورد پذیرش قرار نگرفته است.


زانتی در جریان مراسم معارفه کتابش با عنوان «برد ولی نه به تنهایی؛ پیشرفت در زندگی و رسیدن به اهداف شخصی ات» همچنین درمورد برکناری ژوزه مورینیو ازنیمکت مربیگری منچستریونایتد نیز اظهارنظر کرد و گفت:« مورینیو همچنان سرمربی بزرگی خواهد بود. او در یونایتد هم مثل دوران حضورش در رئال مادرید جامهای متعددی کسب کرد ولی بعد در مدیریت رختکن تیم به مشکلاتی برخورد. تمام سرمربیان به لحظات بد و خوب برمی خورند ولی با دانستن این موضوع، می دانم که مورینیو دوست دارد تا در زودترین زمان ممکن به روزهای اوج بازگردد.»

خاویر زانتی درسال 2010 و زمانی که اینتر در فینال شهر مادرید با غلبه بر بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، شاگرد ژوزه مورینیو در تیم نرآتزوری بود.

6363