فرناندو تورس: کریس رونالدو؟ یووه باید نگران رویارویی با اتلتیکو باشد

فرناندو تورس: کریس رونالدو؟ یووه باید نگران رویارویی با اتلتیکو باشد

سایت رسمی فوتبالی – فرناندو تورس ستاره سابق اتلتیکومادرید که این روزها در ژاپن فوتبالش را دنبال می کند، حالا به شهر مادرید سفر کرده است و همراه با داوید ویا سری به رختکن اتلتیکومادرید زدند. ال نینیو در گفتگو با روزنامه آ.اس به آنالیز حال و روز تیم محبوب و سابقش پرداخته. این گزیده ای از صحبتهای تورس است:

*اوضاع فعلی اتلتیکو را چطور می بینی؟

مثل همیشه. آنها در حال رشد هستند و درتمام تورنمنتها حضور دارند. فصل کاملا برابر و شانه به شانه ای در لالیگا دنبال می شود.

*نظرت درمورد بازی مرحله یک هشتم پایانی اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با یوونتوس چیست؟

بازی سختی است؛ مثل تمام بازیهای لیگ قهرمانان. زمان زیادی تا آن بازی باقی است. مهم این است که تیم ما در لالیگا به همین ترتیب به رقابت کردن ادامه دهد؛ چون این اعتماد به نفس تیم را بالاخواهد برد. آنچه در بازیهای اخیر اتلتیکو دیده ایم، احترام است و نه ترس


*کریس رونالدو ترسناک ترین فاکتور یووه است؟

ترس از هیچ کس و هیچ چیزی وجود ندارد. اگر اتلتیکو همان طور که همیشه بازی می کند کار کند و ذهنیت همیشگی اش در لیگ قهرمانان را دنبال کند، این یوونتوس است که باید نگران باشد.

*با مصدومیت دیگو کاستا، اتلتیکو به خرید یک مهاجم نیاز دارد؟

من نباید جواب این سوال را بدهم؛ من یک هوادار تیم هستم و بس. به نظرم تیم درهرپست خیلی عالی است و مطمئنم که تلاشهای زیادی انجام می شود تا مصدومان هرچه زودتر برگردند. بعد این مدیران ورزشی باشگاه هستند که دراین رابطه تصمیم خواهند گرفت. تیم ما مهاجمان خوبی دارد.

  *نظرت درمورد صحبتهای کورتوا در مورد سیمئونه چیست؟

اینها بازیهای خارج از زمین چمن هستند که من به آنها اهمیت زیادی نمی دهم. باید به همه احترام گذاشت. مودریچ فصل خوبی داشت، مثل گریزمن و رونالدو و مسی ولی درنهایت یک نفر می تواند برنده توپ طلا شود.

*فکر می کنی فوتبالت را درکشور دیگری دنبال کنی؟

فعلا که در ژاپن خوشحالم و یک سال دیگر از قراردادم باقی است و می خواهم به تیمم کمک کنم تا به اهدافمان برسیم. بعدش خواهیم دید


*دوست داری روزی سرمربی اتلتیکو شوی؟

نمی دانم بعداز خداحافظی از فوتبال چه خواهم کرد. نمی خواهم به این موضوع فکر کنم چون هنوز انگیزه بازی کردن دارم.

*دوست داری سیمئونه در اتلتیکو بماند؟

این پروژه ای طولانی است . چندی پیش کسی فکرش راهم نمی کرد که تیم سومی وارد کورس رقابتی رئال و بارسا شود ولی این اتفاق رخ داده. امیدواریم که همه افراد مهم دراین پروژه، از جمله سیمئونه سالها با تیم بمانند.

6363