اختصاصی/ پیشکسوت استقلال: کمیته فنی باید بازیکنان جدید را مشخص کنند / گرو و نویمایر از اول جایشان در این تیم نبود 

اختصاصی/ پیشکسوت استقلال: کمیته فنی باید بازیکنان جدید را مشخص کنند / گرو و نویمایر از اول جایشان در این تیم نبود 

وب سایت رسمی فوتبالی- شاهین بیانی اعتقاد دارد کمیته فنی استقلال باید نقش تعیین کننده ای در تعیین بازیکنان این تیم داشته باشد 

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: استقلال در نیم فصل اول فراز و نشیب زیادی داشت اما خوشبختانه هفته های پایانی نیم فصل اول را خوب تمام کرد. این تیم برای موفقیت در نیم فصل دوم به تقویت بیشتری نیاز دارد و باید از همان هفته های ابتدایی فصل خوب ظاهر شود تا مدعی قهرمانی باشد.

شاهین بیانی در خصوص جدایی نویمایر و گرو از استقلال اظهار داشت: این دو بازیکن از اول نباید به استقلال می آمدند. جای آن ها در استقلال نبود و از لحاظ فنی شرایط لازم را نداشتند اما به هر حال این اتفاق تجربه ای شد تا استقلال هوشیارتر در نقل و انتقالات حضور داشته باشد.

کاپیتان اسبق آبی ها در پایان با اشاره به نقش کمیته فنی استقلال گفت: کمیته فنی باید در خصوص بازیکنان جدید این تیم تصمیم بگیرد. اگر استقلال از همان اول کمیته فنی داشت امثال گرو و نویمایر به این تیم نمی آمدند. من امیدوارم کمیته فنی استقلال دقت لازم را در خصوص خریدها داشته باشد تا با اضافه شدن چند بازیکن خوب بتوان بیشتر به نتیجه گیری استقلال در نیم فصل دوم امیدوار بود.

2526