احمد آل‌نعمه: اگر تقویت شویم می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم/ سپاهان با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفت

احمد آل‌نعمه: اگر تقویت شویم می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم/ سپاهان با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفت

وب سایت رسمی فوتبالی- احمد آل‌نعمه، مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کار سختی برای ماندن در لیگ برتر داریم، ولی اگر تقویت شویم می‌توانیم به این هدف برسیم.

به گزارش فوتبالی، احمد آل‌نعمه در گفت‌وگویی در مورد آخرین بازی استقلال خوزستان برابر سپاهان در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: ما این شانس را داشتیم که با شکست دادن سپاهان، نیم‌فصل اول را به خوبی به پایان برسانیم، ولی متأسفانه بدشانس بودیم. شاید برخی تصور می‌کردند که ببازیم، ولی دیدید که نمایش خوبی داشتیم و با تمام احترامی که برای آنها قائلم، باید بگویم که سپاهان با خوش‌شانسی مساوی گرفت. ما یک بار توپ را به تیر دروازه زدیم و دو موقعیت تک به تک را هم از دست دادیم و با بدشانسی سه امتیاز را نگرفتیم.

وی با اشاره به داوری این مسابقه و اعتراض بازیکنان استقلال خوزستان تصریح کرد: داوری به ضرر ما بود. روی گل اول سپاهان داور مسابقه به حمدی‌نژاد گفت که باید با سوت من بازی شروع شود که این اتفاق رخ نداد. در دقایق آخر هم یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و بازیکن سپاهان خطایی کرد که پنالتی بود.

مدافع استقلال خوزستان با اشاره به شرایط بحرانی این تیم و شانس آنها برای ماندن در لیگ برتر اظهار داشت: کسر شش امتیاز کار ما را خیلی سخت است و این موضوع از لحاظ روحی به تیم آسیب زد. در حال حاضر کار سختی برای ماندن در لیگ برتر داریم، ولی اگر تقویت شویم می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم. ما باید چند بازیکن خوب بگیریم و بچه‌ها هم نباید بابت مسائل مالی درگیری ذهنی داشته باشیم. در نیم‌فصل دوم کار سختی داریم، ولی برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

7655