واکنش هوملس و لواندوفسکی به دیدار مجدد با کلوپ

واکنش هوملس و لواندوفسکی به دیدار مجدد با کلوپ

سایت رسمی فوتبالی - قرعه کشی لیگ قهرمانان برای مرحله یک هشتم انجام شد و لیورپول و بایرن مونیخ باید رو در روی هم قرار بگیرند و دو نفر از بازیکنان تیم آلمانی به رویارویی با مربی آلمانی واکنش نشان دادند. 

به گزارش فوتبالی، متس هوملس و روبرت لواندوفسکی باید رو در روی سرمربی سابق خود، یورگن کلوپ، قرار بگیرند که تاثیر بسیاری در درخشش این دو بازیکن و پیشرفت در طول زندگی حرفه ای شان داشت. پس از انجام قرعه کشی، هر دوی این بازیکنان با استفاده از شبکه های مجازی پامی برای یورگن کلوپ فرستادند و نشان دادند که بی صبرانه در انتظار رویارویی با لیورپول خواهند بود. هوملس، مدافع بایرن مونیخ، در توییتر خود نوشت: " مربی سابق من! می بینمت. "

لواندوفسکی نیز در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: " این نبردی بی نظیر خواه بود. یالا بایرن مونیخ، ما می توانیم این کار را انجام دهیم! "

لیورپول پس از پیروزی در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر ناپولی موفق شد به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. از سوی دیگر بایرن نیز با کسب 14 امتیاز و بدون شکست به عنوان تیم صدرنشین به این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. بایرن مونیخ در این رقابت ها 4 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده بود و این در حالی است که لیورپولی ها 3 پیروزی و 3 شکست داشتند. اما در لیگ برتر وضعیت لیورپول بسیار بهتر از بایرن مونیخ در بوندس لیگاست. 

1070