بدترین شروع منچستریونایتد در لیگ برتر در 28 سال اخیر

بدترین شروع منچستریونایتد در لیگ برتر در 28 سال اخیر

سایت رسمی فوتبالی- با باخت منچستریونایتد مقابل لیورپول در دیدار امشب ورزشگاه آنفیلد، یک رکورد منفی برای تیم ژوزه مورینیو رقم خورد. شاگردان مورینیو تا به اینجای رقابتهای لیگ برتر و بعد از برگزاری تنها 17 بازی، به اندازه تمام 38 بازی فصل گذشته شان در لیگ انگلیس گل خورده اند و 11 امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله دارند.

این بدترین شروع منچستریونایتد دررقابتهای لیگ برتر از فصل 91-1990 به بعد بوده است.

یونایتد در حال حاضر از 17 بازی برگزار شده اش تنها 26 امتیاز کسب کرده که این ضعیف ترین آمار برای این تیم از فصل 1-1990 به بعد است. درآن فصل هم یونایتد با کسب 26 امتیاز از 17 بازی اش، در رده ششم قرار داشت و 24 امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله داشت.

شاگردان مورینیو تا به اینجای فصل 29 گل دریافت کرده اند که یک گل بیشتر از گلهایی است که یونایتد در فصل 1-1990 تا پایان هفته هفدهم دریافت کرده بود. البته در آن فصل یونایتد توانست به مقام نایب قهرمانی برسد.

حالا لیورپول 19 امتیاز بیشتر از یونایتد کسب کرده و این بیشترین فاصله این تیم با یونایتد در پایان هفته هفدهم در طول یک فصل است.

حالا باید منتظر ماند و دید که اوضاع برای این تیم به چه نحوی رقم خواهد خورد. آنها در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا توانستند به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کنند ولی بعید است تا بتوانند با این وضعیت دراین فصل از رقابتهای اروپایی به جام برسند. روز دوشنبه قرعه کشی مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد شد و مورینیو و شاگردانش بی صبرانه درانتظار آن هستند تا با حریفشان در دور بعدی رقابتهای اروپایی آشنا شوند.

بازی بعدی یونایتد شنبه هفته آینده مقابل کاردیف سیتی خواهد بود.

6363