فریاد هواداران لیورپول: مورینیو را اخراج نکنید!

فریاد هواداران لیورپول: مورینیو را اخراج نکنید!

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم لیورپول و منچستریونایتد که در ورزشگاه آنفیلد برگزار و با پیروزی شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید، سرمربی پرتغالی یونایتد مورد حمایت طعنه آمیز هواداران تیم میزبان قرار گرفت.

با باخت مقابل لیورپول قطعا فشارها برروی مورینیو بیشتر می شود ولی در جریان بازی یکشنبه شب، هواداران لیورپول شعار می دادند:« مورینیو را اخراج نکنید!»

این باخت، دومین باخت تیم مورینیو در 4 روز اخیر بود و شیاطین سرخ چند روز پیش هم در آخرین بازی شان درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب والنسیا شده بودند. با این باخت یونایتد حالا 11 امتیاز کمتر از چلسی رده چهارمی دارد و تعداد گلهایی که دراین فصل دریافت کرده اند با تعداد گلهایی که در تمام طول فصل 18-2017 لیگ برتر دریافت کرده بودند، برابری می کند.

این عملکرد ونتایج ضعیف باعث شده تا گمانه زنی ها در مورد برکناری قریب الوقوع ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری یونایتد افزایش یابد و آنچه در بازی یکشنبه شب جالب به نظر می رسید، فریادهای هواداران لیورپول در ورزشگاه آنفیلد درمورد آقای خاص بود:« مورینیو را اخراج نکنید!» البته شعارهای آنها بیشتر رنگ وبوی طعنه و کنایه داشت.

تیم مورینیو تا به اینجای رقابتهای لیگ برتر متحمل 6 باخت شده است و اوضاع برای این تیم مطلوب پیش نمی رود. برای اولین بار از سال 2011، لیورپول در استادیوم خانگی خود موفق شد 3 بار دروازه یونایتد را باز کند و این پیروزی شیرین، اولین برد مرسی سایدی ها از فصل 14-2013 در لیگ برتر برابر منچستریونایتد بود.

 6363