نظری: بیرانوند در دفترم با استقلال تمام کرده بود/او اول فیلم بازی های رحمتی را ببیند بعد در موردش حرف بزند

نظری: بیرانوند در دفترم با استقلال تمام کرده بود/او اول فیلم بازی های رحمتی را ببیند بعد در موردش حرف بزند

وب سایت رسمی فوتبالی- معاون سابق باشگاه استقلال از کاپیتان این تیم دفاع کرد 

به گزارش فوتبالی، علی نظری در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص فسخ قرارداد الحاجی گرو و نویمایر گفت: به هر حال این دو بازیکن کارایی لازم را در استقلال از خود نشان ندادند و حالا که جدا شده اند استقلال به دنبال جانشین های بهتر برای آن ها باشد. استقلال می تواند با جذب چند بازیکن با کیفیت خلا هایی که در این تیم وجود دارد را پر کند تا در نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه کند. الان بهترین فرصت برای تقویت استقلال است و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

معاون سابق باشگاه استقلال با دفاع از مهدی رحمتی اظهار داشت: نمی دانم چطور بیرانوند به خودش اجازه داده در مورد رحمتی حرف بزند. او مگر چند سال سابقه حضور در فوتبال را دارد که در خصوص رحمتی این حرف ها را بزند؟ اگر قرار باشد از پرسپولیس یکی در مورد رحمتی حرف بزند باید سید جلال حسینی باشد که هم دوست رحمتی است و هم سابقه زیادی دارد. وگرنه بیرانوند چند سال است که سر از این فوتبال در آورده که الان در مورد دروازه بان با سابقه استقلال حرف بزند؟ او اصلا قبل از حرف زدن در مورد رحمتی باید فیلم بازی های او را می دید و بعد حرف می زد. سابقه و افتخارات رحمتی کجا و بیرانوند کجا که بیاید در مورد او صحبت کند‌.

نظری با اشاره به توافق بیرانوند با استقلال گفت: چند سال پیش بیرانوند به دفترم آمد و با ما برای حضور در استقلال به توافق نهایی رسید. حرف های جالبی هم زد که نزد خودم باقی می ماند. همان موقع که با او توافق کردیم آقای مظلومی گفتند من رحمتی را می خواهم و به همین دلیل ما دیگر قرارداد مان را با او ثبت نکردیم.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد استقلال در نیم فصل دوم بهترین نتایج را بگیرد. نظری گفت: استقلال در هفته های پایانی نیم فصل اول خوب کار کرد و امیدوارم این روند در نیم فصل دوم با تقویت بیشتر استقلال ادامه پیدا کند تا این تیم به صدر جدول برسد.

7655