الحاجی گرو و نویمایر با استقلال فسخ کردند

الحاجی گرو و نویمایر با استقلال فسخ کردند

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم آفریقایی استقلال با پست خود در اینستاگرام جدایی خود از این تیم را قطعی کرد.

به گزارش سایت فوتبالی، الحاجی گرو که به دلیل ناکامی در نیم فصل اول یکی از گزینه های اصلی خروج از استقلال بود، با پست خداحافظی اش در اینستاگرام این جدایی را قطعی کرد. بر خلاف اینکه اصولا جدایی ها برای هواداران فوتبال نمی تواند خبر خوبی باشد، بعضا جدایی او از استقلال برای طرفداران این تیم یک خبر خوش بود چرا که گرو با ناکامی در گلزنی نتوانست به بازیکن محبوبی در استقلال تبدیل شود.

او در پست اینستاگرامی خود خداحافظی اش را چنین عنوان کرد: 

"لحظه ای که چالش ها را قبول نمیکنی درست همان لحظه ای است که به جلو حرکت نمیکنی.

بازی کردن در یکی از بهترین تیمهای آسیا یک‌تجربه شگفت انگیز بود، از همان روز اولی که اینجا رسیدم از همه چیز لذت بردم.

میخواهم از سرمربی، هم تیمی ها و مسئولان باشگاه تشکر کنم و همچنین یک‌ تشکر بزرگ از تماشاگران دوست داشتنی ای که با قلبهای باورنکردنی خود حمایت می کردند. یک بار دیگر از همه کسانی که اینجا در ایران و استقلال همراهم بودند، تشکر می کنم.

با آرزوی بهترین ها برای شما در آینده"

به گزارش فوتبالی، گرو در حالی از استقلال خداحافظی کرد که از سپاهان و نساجی پیشنهاد جدی دارد اما با این حال هنوز مقصد او مشخص نیست. شاید این بازیکن فوتبال خود را در لیگ ایران ادامه دهد و شاید هم بازی در لیگ کشوری دیگر را دنبال کند. او دیشب تهران را ترک کرد.

به نظر می رسد که با شناختی که از فتحی و خطیر وجود دارد، نویمایر هم شرایط مشابهی با گرو داشته باشد و آخرین خبرها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این بازیکن آلمانی هم با استقلال فسخ کرده و امروز و فرداست که ایران را ترک کند. نویمایر هم نتوانسته بود هواداران استقلال را راضی کند و کیفیت بالایی نداشت.

به این ترتیب استقلال دو بازیکن خارجی نه چندان با کیفیتش را کنار گذاشت تا بلکه جا برای دو بازیکن خارجی با کیفیت باز شود‌. باید دید در فصل نقل و انتقالات، استقلال چه بازیکنانی را به خدمت می گیرد.