ریوالدو: دوست دارم ایسکو را در بارسا ببینم؛ تصور مذاکره رئال وبارسا برسر یک بازیکن سخت است؛رئال به یک مهاجم نیاز دارد

ریوالدو: دوست دارم ایسکو را در بارسا ببینم؛ تصور مذاکره رئال وبارسا برسر یک بازیکن سخت است؛رئال به یک مهاجم نیاز دارد

سایت رسمی فوتبالی – ریوالدو بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل در گفتگویی به آنالیز اوضاع و احوال رقابت های لالیگا پرداخته است. از نظر او ایسکو بازیکن بزرگی است و به همین خاطر هم تمایل زیادی دارد تا او را در رختکن تیم کاتالان ببیند.

ریوالدو با اشاره به باخت 3-0 رئال مادرید مقابل زسکا مسکو گفت:«وقتی تیمی مثل رئال مادرید با نتیجه 3-0 در خانه مغلوب زسکا مسکو می شود، حتی وقتی که صعودشان قطعی باشد، اصلا دلنشین نیست. ایسکو هم چوب این ناکامی را خورد، چون زیر ذره بین هواداران بود. او باید رو به جلو نگاه کند، فکرش را روی بازی بعدی متمرکز کند و همه این شرایط را به دست فراموشی بسپارد.»

این اسطوره برزیلی در مورد احتمال پیوستن ایسکو به رئال مادرید گفت:« اگر از من بپرسید که آیا دوست دارم ایسکو را در بارسلونا ببینم یا نه، پاسخم مثبت است. او بازیکن فوق العاده ای است و فکر می کنم که انجام این انتقال هم برای سران بارسلونا وهم برای خود ایسکو خوب باشد. درهرصورت این درخواست سخت و پیچیده ای است. تصور اینکه دو حریف و رقیب بزرگ برسر انتقال یک بازیکن باهم برسر یک میز مذاکره بنشینند، سخت است.»


ریوالدو در مورد بازار پیش روی نقل و انتقالات گفت:« رئال مادرید قطعا به یک مهاجم نیاز خواهد داشت. بازیکنی که بتواند با روندی باثبات گلزنی کند. بعد از جدایی رونالدو، این تیم قدرت تهاجمی اش را از دست داد و الان زمان تقویت رختکن تیم است؛ قبل از آغاز فاز اصلی لیگ قهرمانان اروپا.»

بخش پایانی صحبتهای ریوالدو درمورد شرایط فعلی بارسلونا بود:« با تمام احترامی که برای لوانته قائلم بعید می دانم که آنها بتوانند درلالیگا و جام حذفی مشکلی برای بارسا ایجاد کنند. این را به این خاطر می گویم که بارسلونا در لالیگا قوی است... خوب بازی می کند و می تواند خیلی راحت به بردهای دیگری دست بیابد. این اتفاقی است که در جام حذفی هم رخ می دهد. حالا چه والورده تصمیم به اعمال سیستم چرخشی درتیمش بگیرد و چه نه.»

6363