آینده‌ی گتوزو در میلان در هاله‌‌ای از ابهام

آینده‌ی گتوزو در میلان در هاله‌‌ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب در یونان و در خانه‌ی المپیاکوس با شکست 3-1 مقابل این تیم در رتبه‌ی سوم گروه F لیگ اروپا قرار گرفت تا از صعود به مرحله‌ی حذفی رقابتها باز بماند. بتیس به عنوان صدرنشین و المپیاکوس به عنوان تیم دوم این گروه راهی دور بعد شدند. حذف از مرحله‌ی گروهی لیگ اروپا بر هواداران میلان بسیار گران آمده و آنها امروز انتقادهای تندی را علیه سرمربی تیم‌ محبوب‌شان مطرح کرده‌اند.

ولی گتوزو بعد از بازی گفت به هیچ وجه به دنبال از دست ندادن شغلش در میلان نیست بلکه تنها هدفی که دنبال می‌کند بهبود شرایط میلان و کسب جایگاهی بهتر برای این تیم در ادامه‌ی فصل است. گتوزو ضمن اعلام اینکه از شکست تیمش خشمگین است، اعتراف کرد که بازیکنانش در میدان شایسته‌ی پیروزی نبوده‌اند. گتوزو بی‌تجربگی را یکی از عوامل اصلی ناکامی میلان اعلام کرد و وعده داد برای آنچه از آن به عنوان " درست کردن میلان" یاد کرد از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

گذشته از حذف از لیگ اروپا آنهم در حالیکه میلان تنها با یک امتیاز می‌توانست صعود خود را قطعی کند، واقعیت دیگری که هواداران روسونری را آزرده‌خاطر می‌کند جایگاه این تیم در جدول سری آ است. میلان در حال حاضر بعد از گذشت 15 هفته از شروع فصل جدید در رتبه‌ی چهارم جدول سری آ قرار گرفته. ولی چیزی که این رتبه را برای هواداران روسونری تلخ‌تر می‌کند این است که اینترمیلان رقیب همشهری آنها یک پله بالاتر ایستاده و جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده.

برای هواداران روسونری هیچ اقدامی فوری‌تر از جبران اختلاف سه امتیازی با اینتر و پیشی گرفتن از حریف سنتی و همشهری‌شان نیست. باید دید آیا مسئولین میلان به گتوزو وفادار می‌مانند و برای بهبود اوضاع تیم به اعتماد به او ادامه می‌دهند یا روسونری ادامه‌ی فصل را با مربی دیگری پشت سر خواهد گذاشت؟