اسطوره رئال:نمی دانم به خاطر رفتن کریس وزیدان است یا نخریدن ستاره؛ اما رئال حرفی برای گفتن ندارد

اسطوره رئال:نمی دانم به خاطر رفتن کریس وزیدان است یا نخریدن ستاره؛ اما رئال حرفی برای گفتن ندارد

سایت رسمی فوتبالی- پدرا میاتوویچ اسطوره سابق باشگاه رئال مادرید در گفتگو با برنامه ال لارگرو در مورد باخت رئال مادرید مقابل زسکامسکو در دور ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اظهارنظر کرد و از مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. او با صداقت تمام اعلام کرد که رئال دراین فصل مثل فصول قبل نیست.

میاتوویچ دراین رابطه گفت:«نمی دانم به خاطر رفتن زیدان و یا کریس رونالدو است و یا به خاطر نخریدن یک ستاره و یا خسته شدن بازیکنان در جام جهانی... دلیل مشخصش را نمی دانم ولی رئال خوب بازی نمی کند و هیچ حسی را به من منتقل نمی کند.»

او در مورد رقابتهای پیش روی جام باشگاه های جهان گفت:« مطمئنم که گام به گام اوضاع رئال بهتر می شود. حالا آنها باید تمرکزشان را برروی این تورنمنت قرار دهند و خودشان را آماده کنند.» میاتوویچ همچنین درمورد دلخوری هواداران رئال از سبک بازی این تیم گفت:« بازی رئال مقابل زسکا مسکو نشان داد که هواداران از عملکرد تیم راضی نیستند. اگر ببری و تصویری در شان رئال ارائه ندهی هم هواداران رئال عصبانی می شوند. تیم باید خیلی بهتر شود.»


البته میاتوویچ براین نکته تاکید کرد که نباید بیش از حد به جنجالها درمورد ایسکو دامن زد:« داستان ایسکو به نظر من آنقدرها بحرانی و جدی نیست. فکر می کنم که او به هیچ کسی بی احترامی نکرده و به نظرم این یک ارتباط کاملا طبیعی است. به این مسائل اهمیتی نمی دهم. بازوبند کاپیتانی؟ لزومی نمی بینم که به این ماجرا هم اهمیت زیادی بدهیم.»

او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد احساسات بدی که درمورد تیم مادریدی وجود دارد گفت:« امیدوارم که اشتباه بکنم ولی این تیم آن حسی که سالهای قبل القا می کرد را به من القا نمی کند.»