مدیر برنامه تیام و توره مشترک است

مدیر برنامه تیام و توره مشترک است

وب سایت رسمی فوتبالی- در حالی زمزمه پیوستن ابراهیم توره به استقلال مطرح شده که مدیر برنامه او همان مدیر برنامه مامه تیام است

به گزارش فوتبالی، نام ابراهیم توره به عنوان یکی از گزینه های حضور در استقلال مطرح است. گزینه ای که مورد تایید مسئولان استقلال هنوز قرار نگرفته اما با این حال همچنان از او به عنوان یکی از نفرات مد نظر باشگاه استقلال یاد می شود. بازیکنی که با استوری بستن چمدانش زمزمه حضور خود در استقلال را جدی تر کرد اما نکته قابل توجه این است که مدیر برنامه او با مدیر برنامه تیام مشترک است. م. ز ایجنت ایرانی مدیر برنامه مشترک این دو بازیکن است و در این رابطه این گمانه زنی ها وجود دارد که شاید این مدیر برنامه زمینه ساز بازگشت تیام به استقلال هم شود.

شائبه دیگری که در ارتباط با این مسئله وجود دارد این است که با توجه به سابقه حضور توره در عجمان ممکن است مدیر برنامه او این بازیکن را به عجمان برده و زمینه ساز بازگشت دوباره تیام به استقلال شود.

به هر حال این مسائل تنها در حد گمانه زنی است و با شروع فصل نقل و انتقالات ممکن است جدی شود و شاید تنها در حد شایعه باقی بماند اما به هر حال مسئله مهم وجه مشترک مدیر برنامه های ایرانی دو بازیکن است که ممکن است همین مسئله نتایج جالبی را به همراه داشته باشد.

7655