پیش بازی استقلال - پدیده / بازگشت به صدر یا هت تریک در باخت به رقبای بزرگ؟

پیش بازی استقلال - پدیده / بازگشت به صدر یا هت تریک در باخت به رقبای بزرگ؟

وبسایت رسمی فوتبالی – نتیجه بازی معوقه استقلال و پدیده در تعیین قهرمان نیم فصل تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، استقلال و پدیده در شرایطی امروز به مصاف یکدیگر می روند که قرار بود این دیدار در هفته دوازدهم برگزار شود اما از آنجایی که در تاریخ مقرر شده، پرسپولیس درگیر فینال لیگ قهرمانان بود و امکان استفاده از ورزشگاه آزادی وجود نداشت، نهایتا قرار بر این شد تا دیدار استقلال و پدیده در تاریخ دیگری برگزار شود. موضوعی که بارها و بارها مورد اعتراض یحیی گل‎محمدی قرار گرفته.

شرایط استقلال قبل از این بازی: استقلال در بهترین فرمش از ابتدای فصل قرار دارد و با سه پیروزی متوالی، به رده پنجم رسیده و این شانس را دارد که نیم فصل را با حضور در رتبه چهارمی هم به پایان برساند. شفر و شاگردانش امیدوارند بتوانند سه امتیاز بازی خانگی مقابل پدیده را بگیرند تا هم نیم فصل را به شکل خوبی به پایان برسانند هم اینکه انتقام شکست فصل گذشته شان از پدیده در ورزشگاه آزادی را بگیرند. 

نکته: پدیده، تیمی است که هنوز شفر نتوانسته آن را ببرد و بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شرایط پدیده قبل از این بازی: صدرنشین تیم یحیی با نتایجی که در دو هفته اخیر گرفتند از دست رفت. آنها ابتدا از سپاهان شکست خوردند و بعد مقابل ماشین سازی در بازی خانگی‎شان به تساوی رسیدند تا حالا سپاهان را در صدر ببینند.

انگیزه یحیی: او دو بازی مهم به تیم های بزرگ لیگ برتری - پرسپولیس و سپاهان - را باخته و قطعا دوست ندارد در این زمینه هت تریک کند ضمن اینکه امیدوار است با بردن استقلال نه تنها دوباره به صدر جدول برگردد بلکه شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل داشته باشد. اگر پدیده استقلال را ببرد و سپاهان موفق به بردن استقلال خوزستان نشود، آنوقت پدیده قهرمان نیم فصل خواهد شد اما تساوی در این دیدار یا باخت پدیده به استقلال، شانس سپاهان و حتی پرسپولیس را برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل افزایش خواهد داد.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال تهران-پدیده مشهد

پنجشنبه 22 آذرماه 1397 ساعت 16:15

تهران، ورزشگاه آزادی

1984