عکس / اشک های همسر ایکاردی پس از حذف اینتر

عکس / اشک های همسر ایکاردی پس از حذف اینتر

سایت رسمی فوتبالی - ناراحتی هواداران اینترمیلان پس از حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در تمامی نقاط سن سیرو دیده می شد و اشک های واندا نارا، همسر ایکاردی، شکار دوربین های خبری شد.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از هواداران اینتر پس از تساوی این تیم برابر آیندهوون در ورزشگاه خانگی بسیار غمگین بودند و همسر مائورو ایکاردی، واندا نارا، که در جایگاه ویژه حضور داشت به وضوح این ناراحتی را ابراز می کرد. ایکاردی موفق شد گل تساوی بخش اینتر برابر آیندهوون را به ثمر برساند و به نظر می رسید که این گل برای صعود آنها به مرحله بعدی رقابت ها کافی باشد اما تاتنهام تمام تلاش خود را در نیوکمپ به کار بست و موفق شد در دقایق پایانی بازی را برابر بارسلونا به تساوی بکشاند و این نتیجه اینتر را به رده سوم گروه بی فرستاد. 

واندا نارا که پیش از این همسر مکسی لوپز بود، از زمان ازدواج با ایکاردی به عنوان مدیر برنامه های این بازیکن نیز فعالیت می کند و اخیرا مدعی شده بود که همسرش بازیکنی هم سطح با برنده 5 توپ طلا، کریستیانو رونالدو، است. ایکاردی در این فصل در 18 بازی 12 گل به ثمر رسانده و اخیرا شایعات بسیاری مبنی بر انتقال او به چلسی و رئال مادرید به گوش می رسد. 

1070