بیرانوند ساز جدایی کوک کرد/ دروازه بان پرسپولیس لژیونر جدید فوتبال ایران در اروپا

بیرانوند ساز جدایی کوک کرد/ دروازه بان پرسپولیس لژیونر جدید فوتبال ایران در اروپا

وب سایت رسمی فوتبالی- به نظر می رسد نیم فصل دوم را پرسپولیس با دروازه بان دیگری آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران چند پیشنهاد اروپایی دارد و بر اساس آخرین اخبار او در نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد‌.

علیرضا بیرانوند که در ابتدای لیگ هجدهم قصد جدایی از این تیم را داشت  نیم فصل به تیم دیگری در خارج از ایران خواهد رفت تا معادلات دروازه بانی پرسپولیس بهم بریزد.

 علیرضا بیرانوند پس از نمایش درخشان خود در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با پیشنهاد چند تیم اروپایی روبرو شد. پس از این که علیرضا بیرانوند به دلیل مخالفت باشگاه پرسپولیس نتوانست از این باشگاه جدا شود و به پیشنهادات اروپایی خود جواب مثبت بدهد، در نهایت با مذاکراتی که میان او و باشگاه پرسپولیس انجام شد طرفین توافق کردند تا در نیم فصل نخست، بیرانوند در جمع سرخپوشان بماند و در نیم‌فصل احتمالا پس از جام ملت‌های آسیا  در ازای پرداخت ۶۰۰ هزار دلار، بازیکن آزاد شود.

 با این حساب دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در نیم فصل با پرداخت این رقم می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد با باشگاه‌هایی که خواهانش هستند، مذاکره کند.

درمورد بیرانوند گفته مشود که مدیر برنامه های وی مشغول بررسی پیشنهاداتی از تیم های باشگاهی در کشورهای ترکیه، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا است که تمایل دارند این دروازه بان جوان را با قیمتی مناسب به خدمت بگیرند.

ضمن اینکه امکان خروج بیرانوند از پرسپولیس پس از درخشش احتمالی در جام ملت ها بسیار زیاد است‌.

 او با ماندن در نیم فصل اول هم وفاداری خود را به سرخپوشان نشان داد. گفته می شود بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم آخرین بازی بیرانوند برای پرسپولیس خواهد بود و در پایان بازی قصد دارد جدایی خود را به صورت رسمی اعلام کند.

حالا باید منتظر نشست و دید کدام دروازه بان در صورت جدایی بیرانوند به تیم پرسپولیس خواهد پیوست. 

گزینه اول سرخ ها رشید مظاهری است که گویا خودش هم به حضور در پرسپولیس بی علاقه نیست. با این وجود بزرگترین مشکل مظاهری، قرارداد او با ذوب آهن است. این دروازه بان برای جدایی نیاز به رضایتنامه دارد و ذوب هم نشان داده به این راحتی ها رضایت بازیکنان کلیدی اش را نمی دهد. آنها همین اواخر سر انتقال مرتضی تبریزی به استقلال، حسابی سخت گرفتند ولی در نهایت درآمدزایی ویژه ای کردند. صحبت های سعید آذری مدیرعامل باشگاه  ذوب آهن که اعلام کرده بود مظاهری تمرکز لازم را در این تیم ندارد و هر تیمی بخواهد می تواند برود گواه این ادعاست که سنگربان ذوبی ها بعید نیست با رفتن بیرانوند به اردوگاه سرخ ها در تهران نقل مکان کند.

 گزینه دوم سرخ ها در شرایط فعلی علیرضا حقیقی است. حقیقی که از ابتدای فصل تیم پیدا نکرده و بدش هم نمی آید به پرسپولیس برگردد، اما او مدتهاست  بازی نکرده و معلوم نیست روی فرم باشد. بازگشت حقیقی به پرسپولیس، در بدنه هواداران این تیم هم مخالفان زیادی دارد. در نهایت باید دید چه کسی جای بیرانوند را می گیرد.

همچنین از فرناندو دخسوس دروازه بان ماشین سازی و محمدرضا اخباری که تا دوسال پیش یکی از سنگربانان اصلی تیم ملی بود و بدش نمی آید بازگشت باشکوهی به لیگ برتر فوتبال داشته باشد به عنوان گزینه های بعدی برای جانشینی بیرانوند در پرسپولیس نام می برند.

باید دید در نهایت چه کسی دروازه بان پرسپولیس می شود و مقصد بیرانوند کجاست.

7655