خونریزی صورت آدام لالانا در شب برد لیورپول

خونریزی صورت آدام لالانا در شب برد لیورپول

سایت رسمی فوتبالی- در بازی روز شنبه لیورپول مقابل بورنموث، آدام لالانا بازیکن توانای لیورپول به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب تیم کلوپ شد و مقابل تیم سابقش قرار گرفت.  او به معنای واقعی کلمه در زمین تلاش کرد و عرق ریخت و حتی خونریزی سرش هم مانع از آن نشد تا او دست از تلاش بکشد.

در جریان این بازی و در یک نبرد هوایی برای مالکیت توپ، لالانا با جفرسون لرما،یکی از بازیکنان حریف سر به سر شد و همین برخورد باعث شد تا خون از سر و صورت لالانا جاری شود. پزشکان لیورپول مجبور شدند تا صورت او را بخیه بزنند؛ او پیراهنش که خونی شده بود را تعویض کرد و سپس توانست بازی را دنبال کند.

آخرین باری که او برای لیورپول به میدان رفته بود، در بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ستاره سرخ بلگراد بود. یورگن کلوپ معمولا بازیکنانی مثل فابینیو و نبی کیتا را در کنار واینالدوم به میدان می فرستد و از همین رو لالانا کمتر فرصت بازی کردن پیدا می کند. او در بازی روز شنبه تیمش مقابل بورنموث روی نیمکت ذخیره ها بود و به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد.

البته هواداران لیورپول از تلاشهای لالانا در ترکیب تیمشان راضی هستند و در شبکه های اجتماعی رضایتشان را از عملکرد او ابراز کرده اند. یکی ازهواداران لیورپول در توئیتر نوشته:« چرا هواداران لالانا را دوست ندارند. او وقتی آماده باشد، واقعا بازیکن باکیفیتی است.»

6363