اختصاصی| واعظ آشتیانی: تعلیق فوتبال ایران یک دروغ بزرگ است/ به خاطر ماندن خودشان این شایعه را راه انداخته اند

اختصاصی| واعظ آشتیانی: تعلیق فوتبال ایران یک دروغ بزرگ است/ به خاطر ماندن خودشان این شایعه را راه انداخته اند

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تعلیق فوتبال ایران را تنها در حد یک شایعه خواند.

به گزارش فوتبالی، امیر رضا واعظی آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص احتمال تعلیق فوتبال ایران اظهار داشت: این یک دروغ بزرگ است و به هیچ وجه فوتبال ما تعلیق نخواهد شد. متاسفانه عده ای که دو دستی به صندلی ریاست چسبیده اند این شایعه را راه انداخته اند تا به هر شکل بمانند در حالی که این خبر فقط یک شایعه است و هیچ خطری فوتبال ایران را تهدید نمی کند.

وی در ادامه افزود: فیفا هیچ وقت در خصوص مسائل درونی فوتبال ایران دخالت نخواهد کرد چرا که مجامع بین المللی هم این حرکت را نمی پسندند. حتی اینفانتینو هم نظرش این بود که ما روی این مسئله دقت می کنیم که مثلا دولت نیاید یک شخص را برکنار و شخص مورد علاقه خود را بگذارد و بیشتر نظرش روی رای گیری در مجمع بود که این اتفاق هم در مجمع انجام می گیرد. اما متاسفانه الان یک عده آدرس را غلط می دهند و به دروغ می گویند فوتبال ایران تعلیق می شود تا این گونه تلاش برای ماندن خود کنند.

واعظی آشتیانی در پایان گفت: بحث تعلیق فوتبال ایران فقط یک عوام فریبی است. مجامع بین المللی همیشه به قوانین داخلی یک کشور احترام می گذارند و حتی اگر فیفا بخواهد در قوانین داخلی یک کشور مداخله کند با آن برخورد می کنند هر چند که فیفا هم هیچ وقت این کار را نمی کند و همیشه در چارچوب ها مسائل را زیر نظر دارد. به همین دلیل فکر نمی کنم خطری فوتبال ایران را تهدید کند و این خبر فقط یک بلوف از سوی یک عده آدم هایی است که می خواهند در سمت خود باقی بمانند.

9697