رونالدو: وقتی سرود لیگ قهرمانان پخش می شود، بازیکنان از ترس خودشان را خراب می کنند

رونالدو: وقتی سرود لیگ قهرمانان پخش می شود، بازیکنان از ترس خودشان را خراب می کنند

سایت رسمی فوتبالی- رونالدو نازاریو ستاره سابق و برزیلی دنیای فوتبال در گفتگو با خبرگزاری افه، صحبت های جالب توجهی را در مورد فوتبالیستهای این روزهای دنیای فوتبال مطرح کرده است.

رونالدو در بخشی از صحبت هایش گفته:« این روزها وقتی سرود لیگ قهرمانان اروپا پخش می شود، بازیکنان از ترس خودشان را خراب می کنند. البته وقتی بازی شروع می شود و توپ را می گیرند، آرام می شوند.»

رونالدوی 42 ساله حالا به عنوان سفیر بانک اسپانسر تورنمنتهای اروپایی به مکزیک سفر کرده و  در جمع خبرنگاران مکزیکی حضور یافت. او که حالا یکی از مدیران اصلی باشگاه رئال وایادولید است در بخش دیگری از صحبتهایش با لحن طنزآلودی اعلام کرد که هدف اصلی تیمش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و البته تاکید کرد که تیمش فاصله زیادی با این افتخار دارد و پول کافی برای خرید بازیکنان ایده آل را در اختیار ندارد.

این ستاره برزیلی در طول عمر ورزشی اش، علاوه بر 62 گلی که با پیراهن برزیل به ثمر رساند، 362 بار هم برای تیمهای باشگاهی اش به گل رسید. رونالدو مجموعا 15 گل درادوار مختلف جام جهانی به ثمر رساند و تا سال 2014 برترین گلزن تاریخ جام جهانی بود ولی میروسلاو کلوزه آلمانی درسال 2014 تعداد گلهایش در ادوار مختلف جام جهانی را به 16 رسانده و از رکورد رونالدو پیشی گرفت.

رونالدو در پاسخ به سوالی در مورد بازیکنانی که برای فریب دادن داور خودشان را به زمین می اندازند اعلام کرد که الان که کفشهایش را آویزان کرده، فوتبال را به نحو دیگری می بیند:«فوتبال عوض شده. امیدواریم که بازیکنان همیشه سعی کنند تا بهترین بازیهایشان را به نمایش بگذارند و در داخل زمین و خارج از آن صادق باشند. در مورد تلاش بازیکنان برای فریب دادن داوران، این داوران هستند که باید تصمیم بگیرند.»

سوال بعدی از رونالدوی برزیلی در مورد کریستیانو رونالدو بود. او گفت:« کریس رونالدو شایستگی تمام افتخاراتی که کسب کرده را دارد. او بازیکن فوق العاده ای است.» 

بخش پایانی صحبتهای رونالدو در مورد تیم ملی مکزیک بود:« مکزیک تیم خوبی دارد و همیشه برای برزیل دردسرساز بوده. مکزیک در بازیهای مهمی مثل بازیهای المپیک 2012 لندن توانسته برزیل را شکست دهد. ما درتیم ملی برزیل بیشتر از مکزیک مشکل داریم و تردیدهای بیشتری درمورد تیم ما وجود دارد. از سال 2002 به بعد دیگر نتوانسته ایم قهرمان جام جهانی بشویم و احساسات خوبی نسبت به فوتبال برزیل وجود ندارد.»

6363