سرگردانی براهیم دیاز بین برادران گواردیولا

سرگردانی براهیم دیاز بین برادران گواردیولا

سایت رسمی فوتبالی - براهیم دیاز، هافبک منچسترسیتی، باید بین انتقال به رئال مادرید با کمک پره گواردیولا یا ماندن در سیتی به کمک برادر مدیر برنامه هایش، پپ گواردیولا، یکی را انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، مدیا بیس اسپرتس، آژانسی که نمایندگی دیاز را به عهده دارد، با توجه به پایان یافتن مهلت قرارداد این بازیکن با سیتی در ژوئن 2019، مذاکراتی را با چند باشگاه از جمله سیتی آغاز کرده است. پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، در کنفرانس خبری هفته گذشته خود در پاسخ به سوالی درباره آینده دیاز گفت: " این موضوع ساده است: ما او را می خواهیم. ما می خواهیم دیاز قرارداد خود را برای 4 یا 5 سال دیگر تمدید کند و هرکاری لازم باشد برای ادامه حضور او در این تیم انجام خواهیم داد اما این بستگی به نظر خودش دارد. اگر او نمی خواهد بماند، باید این تیم را ترک کند. "

به نظر می رسد که رئال مادرید مقصد احتمالی این بازیکن باشد اما چند باشگاه مطرح دیگر نیز خواهان جذب این بازیکن با استعداد 19 ساله هستند. تماشای رقابت دو برادر گواردیولا در قانع کردن دیاز برای ادامه حضور در سیتی توسط پپ و تلاش پره برای  راضی کردن او در ادامه مسیرش در باشگاهی دیگر بسیار جالب خواهد بود. نباید فراموش کرد که پره بازیکنان زیادی را در تیم کاسیا ( تیم دوم رئال مادرید ) و تیم زیر 19 ساله های مادریدی ها دارد و از نفوذ زیادی در این باشگاه برخوردار است. یکی از نزدیکان مورد اعتماد او به نام فرانسیسکو خاویر تورالبو نیز پیش از این در باشگاه رئال مادرید به عنوان استعدادیاب بازیکنان اسپانیایی و مدیر جذب بازیکنان مشغول کار بوده است.

1070